“Bra”

Göteborgs Kebab & Grillhouse
Rankad som nr 1 080 av 1 413 Restauranger i Göteborg
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Fick maten snabbt och bra service. Bra priser fast dock lite sittplatser och kostade att hå på toa. Det negativa,men annars jättebra

Tack Caroline J

Omdömet skrevs 8 juni 2016 från mobil enhet

Åt här efter Håkankonserten. Det var lång kö men det gick väldigt snabbt och smidigt. Trevlig personal med glimten i ögat trots stressen av den långa kön.

+ snabbt, närhet till spårvagnen
- inte den bästa kebaben kanske men vad kan man förvänta sig vid den tidpunkten och med tanke på antalet gäster

Tack ludvig604
Omdömet skrevs 25 maj 2016 från mobil enhet

Obligatorisk nattamat men även en middag eller lunch. Stora portioner och snabb service, 92kr för en kebantallrik med dricka är väl några kronor dyrare än andra ställen men det centrala läget kanske bidrar?

Tack Mkarzzo
Omdömet skrevs 18 april 2016 från mobil enhet

Åt en kebabtallrik med pommes samt vitlökssås.
Snabb och bra service
Stället är ordinärt, lite slitet, men inte värre än andra kebabställen.
Ligger centralt och bra nära avenyn.
Priset ok, då portionen var väl tilltagen, 92 spänn
Bra ställe att bli mätt på helt enkelt

Tack christian1977
Omdömet skrevs 3 april 2016 från mobil enhet

Åt nattamat här runt 04:00 efter en utekväll i Göteborg. Det var lång kö men när vi väl kom fram fick vi maten (kebabrullar) snabbt. De var däremot inte någon höjdare. Tråkigt innehåll och inte speciellt varm kebab. Kan förstås bero på att de hade mycket att göra.

Tack TheNiceTraveller

Resenärer som tittade på Göteborgs Kebab & Grillhouse tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Göteborgs Kebab & Grillhouse? Berätta vad du tyckte!