“Ett glas..... öl på Champagnebaren”

Champagnebaren Forssén & Öberg
Rankad som nr 106 av 1 444 Restauranger i Göteborg
Omdömet skrevs 1 april 2018

Var på Champagnebaren Forssén & Öberg med sällskap inför en födelsedagsmiddag men körde bil.
Jag fick hålla mig till alkoholfritt, och den blev en Mikkeller på Champagnebaren.
Tycker det var bra att de även hade alternativ som inte var vin.
Bra där Champagnebaren Forssén & Öberg!

Tack Christer S

Omdömet skrevs 25 mars 2018 från mobil enhet

Goda brickor med lyckade rekommendationer av champagne till. Lite kallt att sitta ute i mars månad men vi trotsade kylan och satt på innergården som med infravärme var ett bra alternativ. Snabb, personlig och uppmärksam service.

Tack Anehe
Omdömet skrevs 20 mars 2018 från mobil enhet

Gjorde ett snabbt besök som endast innehöll dryck och ingen mat. Blev mycket väl emottagna och fick bra förslag på lämplig dryck och hur vi lämpligast fördelade flaskor och glas för att få mest bubbel för pengarna. Mycket positiv upplevelse som definitivt kan komma att upprepas.

Tack Black_Father
Omdömet skrevs 18 mars 2018

Champagnebaren är en riktig liten pärla med en innergård som präglas av en mysig sydfransk kvarterskänsla. God mat och fantatisk dryck – helt klart ett favorit.

Tack Molly S
Omdömet skrevs 21 februari 2018 från mobil enhet

Med tanke på namnet på restaurangen så hade jag inga förväntningar på maten utan förväntade mig god champagne och ok mat. Så fel jag hade. Åt en trerätters med tillhörande vinpaket. En fantastisk champagne, Bernard Robert NV (köp!) och pilgrimsmussla till förrätt, en torskrygg med underbar vitvinssås och grönkål till huvudrätt och en saltsöt efterrätt, allt kombinerat med passande dryck. Love it! Maten var så över mina förväntningar! Kommer tillbaka anytime!

Tack miagbg

Resenärer som tittade på Champagnebaren Forssén & Öberg tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Champagnebaren Forssén & Öberg? Berätta vad du tyckte!