“Maten är FANTASTISK!!!!”
Omdöme om The Barn

The Barn
Rankad som nr 22 av 1 448 Restauranger i Göteborg
Kök: Amerikanskt, Svenskt
Beskrivning: The Barns historia sträcker sig tillbaka till 1934, då en gammal lada restes i Vara. Ladan revs 2013 och uppstod i ny skepnad i hjärtat av Göteborg. Resultatet blev The Barn - en restaurang som serverar vällagad amerikansk mat gjord på noga utvalda råvaror.

Hamburgare på en nivå som ingen annan i stan matchar! Skön stämning, trevlig personal, prisvärt. Testa tryffelmajon!!!

Tack johnnyf967

Omdömet skrevs 16 maj 2021

Supertrevlig personal, fantastisk mat, fin inredning, mysig stämning. Kan man begära något mer? Godaste hamburgarna i stan, om inte i landet.

Tack annalehtonen96
Omdömet skrevs 9 maj 2021 från mobil enhet

En fantastisk kväll tack vare magisk hamburgare med rätta tillbehören! Personalen är så goa och krögaren ska vara stolt över vilken trevlig miljö de åstadkommer på liten yta!

Tack cowbojsaren
Omdömet skrevs 9 maj 2021 från mobil enhet

Trevlig miljö och mycket trevlig personal. Maten är mycket god . Sideorderna är riktigt goda och går bra arr dela på. Miljön är rustik och varm.

Tack grenduck
Omdömet skrevs 28 april 2021

Vi råkade gå förbi det här underbara stället 2018 och har varit här varje gång vi besökt "Lilla London" sedan dess.
Känns som att det bara blir bättre och bättre.
Den hamburgare jag åt nu är en av de godaste jag ätit.
Drack 2 olika drinkar och båda var fantastiska. Mycket välkomponerade och snyggt serverade. Att bara komma på att man kan göra en "svensk mojito" med OP Andersson som bas är genialiskt. Vi kommer igen. Och igen!

Datum för besöket: april 2021
Tack 655henrikn

Resenärer som tittade på The Barn tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt The Barn? Berätta vad du tyckte!