“Toppklass”
Omdöme om The Barn

The Barn
Rankad som nr 22 av 1 437 Restauranger i Göteborg
Kök: Amerikanskt, Svenskt
Beskrivning: The Barns historia sträcker sig tillbaka till 1934, då en gammal lada restes i Vara. Ladan revs 2013 och uppstod i ny skepnad i hjärtat av Göteborg. Resultatet blev The Barn - en restaurang som serverar vällagad amerikansk mat gjord på noga utvalda råvaror.
Omdömet skrevs 25 juli 2020

Trevligt bemötande till en fantastisk miljö, meny med bra utbud och alla rätter vi testade var riktigt goda!

Tack 113bj_rn_

Omdömet skrevs 21 juli 2020 från mobil enhet

Riktigt god mat! Grymma drinkar och ölsortiment, däribland egen. Trevlig, uppmärksam service! Klart värt ett besök!

Tack 499kristoffers
Omdömet skrevs 16 juli 2020

Väldigt trevligt och genuint ställe, kanonservice och fantastisk mat! Tryffelmajon går att döda för!

1  Tack wickee_88
Omdömet skrevs 15 juli 2020

Grymma burgare, bra shakes. Trevlig service, men att vänta nästan en timme på maten är lite i längsta laget.

Tack KattisN_78
Omdömet skrevs 13 juli 2020 från mobil enhet

Mycket trevligt bemötande av personalen, bra service och snabba med maten. Maten var mycket bra med. Köttmackan och ostronen rekommenderas. Skördeölen tyckte jag var den bästa lagren.

Tack X7558XGjonathanc

Resenärer som tittade på The Barn tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt The Barn? Berätta vad du tyckte!