“Helt vanligt cafe med ganska otrevlig personal”
Omdöme om Kopps

Kopps
Rankad som nr 241 av 1 461 Restauranger i Göteborg
Omdömet skrevs 1 april 2018

Har varit här några gånger, Kopps har väldigt bra läge mitt i stan och ganska generösa öppettider vilket är superbra. Interiören är trevlig. Utbudet är typiskt vanligt cafeutbud, sticker inte ut på något sätt egentligen, det som brukar finnas på caféer helt enkelt, plus burgare och pizza. Helt ok.

Tyvärr har personalen varit ganska otrevlig varje gång jag har varit där, totalt utan anledning. Detta gör att detta ställe kanske inte är det första cafét jag skulle rekommendera.

Tack jsibelius

Omdömet skrevs 31 mars 2018

Det är ett väldigt trevligt ställe och trots mycket folk fann jag ro till att sitta och skriva. Personalen var mycket trevlig. Däremot hade jag önskat en starkare smakupplevelse av pizzan. Den var okej, men inte mer än så.

Tack jskogh
Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Lokalen är hel men inget utöver det vanliga och maten likaså. Utbudet är
Begränsat begränsat men personalens bemötande var trevligt.

Tack Fredrik L
Omdömet skrevs 13 januari 2018 från mobil enhet

Ligger i hörnet av V Hamngatan- Kungsgatan. Massor av alternativ när det gäller sallad/pasta/burgare/pizza.
Alla vanliga varianter på kaffe.
Har varit här ett antal gånger, det har alltid varit bra standard.
Som nybliven hundägare är jag extra glad att våra fyrbenta vänner är välkomna.

Tack Anders P
Omdömet skrevs 4 januari 2018 från mobil enhet

Detta är restaurangen för alla, både små, stora och fyrbenta vänner får plats. God mat till schyssta priser gör att det blir ett återbesök nästa gång jag är i Göteborg.

Tack Anna S

Resenärer som tittade på Kopps tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Kopps? Berätta vad du tyckte!