“Fin miljö, trevlig personal, okej mat”
Omdöme om Kopps

Kopps
Rankad som nr 252 av 1 429 Restauranger i Göteborg
Omdömet skrevs 31 mars 2018

Det är ett väldigt trevligt ställe och trots mycket folk fann jag ro till att sitta och skriva. Personalen var mycket trevlig. Däremot hade jag önskat en starkare smakupplevelse av pizzan. Den var okej, men inte mer än så.

Tack jskogh

Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Lokalen är hel men inget utöver det vanliga och maten likaså. Utbudet är
Begränsat begränsat men personalens bemötande var trevligt.

Tack Fredrik L
Omdömet skrevs 13 januari 2018 från mobil enhet

Ligger i hörnet av V Hamngatan- Kungsgatan. Massor av alternativ när det gäller sallad/pasta/burgare/pizza.
Alla vanliga varianter på kaffe.
Har varit här ett antal gånger, det har alltid varit bra standard.
Som nybliven hundägare är jag extra glad att våra fyrbenta vänner är välkomna.

Tack Anders P
Omdömet skrevs 4 januari 2018 från mobil enhet

Detta är restaurangen för alla, både små, stora och fyrbenta vänner får plats. God mat till schyssta priser gör att det blir ett återbesök nästa gång jag är i Göteborg.

Tack Anna S
Omdömet skrevs 13 december 2017 från mobil enhet

Trevligt ställe med stora sittytor. Det finns även en mysig övervåning. Personalen är helt okej, och menyn har lite av allt - maträtter, bakverk och alkohol. Priserna - medel samt lite över medel hade jag sagt. Men samtidigt så ligger detta på Kungsgatan så många kanske förväntar sig det.

Tack Tintin L

Resenärer som tittade på Kopps tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Kopps? Berätta vad du tyckte!