“Trånga äckliga toaletter”
Omdöme om Café Cappuccino

Café Cappuccino
Rankad som nr 34 av 62 Kaffe och te i Göteborg
Omdömet skrevs 16 augusti 2021

God bakelse men äckliga och trånga toaletter. Inbjuder knappast till att sitta ner när man ska göra sina behov.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack Martin H

Omdömet skrevs 10 december 2020

Dryg otrevlig tjej i kassan, va knappt folk i kaffet och hon kollade inte ens en i ögonen och pratade med en dryg ton

Datum för besöket: december 2020
1  Tack corneliao455
Omdömet skrevs 17 augusti 2020 från mobil enhet

Dåligt med att inte skriva ut priserna är det första..
Tog en blåbärspaj dåligt med vaniljsås till och den smaka väldigt mkt socker, kändes som dom tappat ut allt socker uppe på.

Om jag skulle hamna här igen får det isåfall bli en macka för dom såg goa ut.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack missepissen
Omdömet skrevs 1 augusti 2020 från mobil enhet

Otrevlig servitris som hellre verkade vara någon annanstan. Frågade om de hade islatte, som inte stod på menyn, och hon svarade som jag skulle veta detta...
Otroligt snuskig toalett och då var vi där på förmiddagen.

Datum för besöket: augusti 2020
4  Tack Misans
Omdömet skrevs 6 mars 2020

Besökte på eftermiddagen för att ta del av deras räkmacka/öl erbjudande. Kanonfina mackor men tyvärr endast Heineken öl på tapp. Utbudet av flasköl också väldigt begränsat. Räkmackan var superb. Rejält tilltagen med stora välsmakande räkor. Miljön är trevlig och ren. Personalen dock ganska ointresserad, mer intresserade av sina mobiler än att hålla ordning o serva kunderna. Väldigt blandad kundkrets. Lugnt o behagligt. Reagerade dock mycket negativt på att personal som hade matrast satt i lokalen och åt mat inköpt från annat matställe.

Datum för besöket: mars 2020
Tack sforskarn

Resenärer som tittade på Café Cappuccino tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Café Cappuccino? Berätta vad du tyckte!