Spara
Boka i förväg
Varför ska jag boka på Tripadvisor?
  • Höjdpunkter och fullständig resplan för rundturen
  • Enkel onlinebokning
  • Bästa pris-garanti
Mer information

Sätt du kan uppleva Avenyn på
från 57,60 US$
Mer information
Omdömet skrevs 5 augusti 2020

Letar man efter resturanger, shopping eller vill bara promenera så är Avenyn rätt ställe. Mycket folk och livligt! Finns parkering här och var.

Datum för upplevelsen: juli 2020
1  Tack Nouri951
Omdömet skrevs 3 augusti 2020

Vackra gamla hus kantar gatan och det blir extra läckert att många restauranger delvis är inglasade. Det ser så mysigt ut. Något för övriga städer i Sverige att ta efter.

Datum för upplevelsen: juli 2020
1  Tack Annelie E
Omdömet skrevs 21 juni 2020

Det låter flott men i själva verket är det en livlös gata om man bortser från turister som går upp och ner för avenyn. Finns massor av trevligare gator i Göteborg

Datum för upplevelsen: juni 2020
Tack jmjbihoja
Omdömet skrevs 12 februari 2020 från mobil enhet

Vad har hänt ? Ny personal ? Saknade den trevliga personalen när vi var på TULLEN sist är dock ett tag sen .Är det inte brukligt att hälsa
på alla gäster när de kommer ? Och att inte fråga alla gäster om maten smakade bra - endast de runt omkring!! Tråkigt att inte bli sedd!! Behöver man vara stammisar kanske !! Maten ok-
kunde dock smakat mer - ny kock också ? Tack för oss det finns många lunchrestauranger att välja emellan .

Datum för upplevelsen: februari 2020
2  Tack Inga-lill L
Omdömet skrevs 25 december 2019 från mobil enhet

Totalt öde på när som en godisaffär.
Bion ser ut att Hampton föreställning.
Annars bara neonljusen få människor.

Datum för upplevelsen: december 2019
72  Tack 170micaelaht