Spara
Boka i förväg
Varför ska jag boka på Tripadvisor?
  • Höjdpunkter och fullständig resplan för rundturen
  • Enkel onlinebokning
  • Bästa pris-garanti
Mer information

Sätt du kan uppleva Avenyn på
från 90,00 US$
Mer information
Omdömet skrevs 3 augusti 2020

Vackra gamla hus kantar gatan och det blir extra läckert att många restauranger delvis är inglasade. Det ser så mysigt ut. Något för övriga städer i Sverige att ta efter.

Datum för upplevelsen: juli 2020
1  Tack Annelie E
Omdömet skrevs 21 juni 2020

Det låter flott men i själva verket är det en livlös gata om man bortser från turister som går upp och ner för avenyn. Finns massor av trevligare gator i Göteborg

Datum för upplevelsen: juni 2020
Tack jmjbihoja
Omdömet skrevs 12 februari 2020 från mobil enhet

Vad har hänt ? Ny personal ? Saknade den trevliga personalen när vi var på TULLEN sist är dock ett tag sen .Är det inte brukligt att hälsa
på alla gäster när de kommer ? Och att inte fråga alla gäster om maten smakade bra - endast de runt omkring!! Tråkigt att inte bli sedd!! Behöver man vara stammisar kanske !! Maten ok-
kunde dock smakat mer - ny kock också ? Tack för oss det finns många lunchrestauranger att välja emellan .

Datum för upplevelsen: februari 2020
2  Tack Inga-lill L
Omdömet skrevs 25 december 2019 från mobil enhet

Totalt öde på när som en godisaffär.
Bion ser ut att Hampton föreställning.
Annars bara neonljusen få människor.

Datum för upplevelsen: december 2019
72  Tack 170micaelaht
Omdömet skrevs 10 december 2019

Avenyn är full med klubbar som man framförallt besöker om man kommer från kranskommunerna eller Stockholm. Fullt med turister dyr öl och relativt dåliga restauranger.

Datum för upplevelsen: december 2019
1  Tack nilsm660