Spara
Boka i förväg
Varför ska jag boka på Tripadvisor?
  • Höjdpunkter och fullständig resplan för rundturen
  • Enkel onlinebokning
  • Bästa pris-garanti
Mer information

Sätt du kan uppleva Avenyn på
från 90,00 US$
Mer information
Omdömet skrevs 12 februari 2020 från mobil enhet

Vad har hänt ? Ny personal ? Saknade den trevliga personalen när vi var på TULLEN sist är dock ett tag sen .Är det inte brukligt att hälsa
på alla gäster när de kommer ? Och att inte fråga alla gäster om maten smakade bra - endast de runt omkring!! Tråkigt att inte bli sedd!! Behöver man vara stammisar kanske !! Maten ok-
kunde dock smakat mer - ny kock också ? Tack för oss det finns många lunchrestauranger att välja emellan .

Datum för upplevelsen: februari 2020
2  Tack Inga-lill L
Omdömet skrevs 25 december 2019 från mobil enhet

Totalt öde på när som en godisaffär.
Bion ser ut att Hampton föreställning.
Annars bara neonljusen få människor.

Datum för upplevelsen: december 2019
72  Tack 170micaelaht
Omdömet skrevs 10 december 2019

Avenyn är full med klubbar som man framförallt besöker om man kommer från kranskommunerna eller Stockholm. Fullt med turister dyr öl och relativt dåliga restauranger.

Datum för upplevelsen: december 2019
1  Tack nilsm660
Omdömet skrevs 16 november 2019 från mobil enhet

Vi strosade runt i duggregnet. Insåg att det är här man ska vara på sommaren. Massor med resturanger med uteserveringar. En del butiker också. Det ska ändå upplevas trots skitväder.

Datum för upplevelsen: november 2019
Tack ask012
Omdömet skrevs 1 november 2019 från mobil enhet

Göteborgs hjärta och pulsåder. Här kan man strosa upp och ner och bara insupa intryck av det som erbjuds.

Datum för upplevelsen: november 2019
Tack Peter J