Spara
Boka i förväg
Varför ska jag boka på Tripadvisor?
  • Höjdpunkter och fullständig resplan för rundturen
  • Enkel onlinebokning
  • Bästa pris-garanti
Mer information

Sätt du kan uppleva Avenyn på
från 90,00 US$
Mer information
Omdömet skrevs 1 november 2019 från mobil enhet

Göteborgs hjärta och pulsåder. Här kan man strosa upp och ner och bara insupa intryck av det som erbjuds.

Datum för upplevelsen: november 2019
Tack Peter J
Omdömet skrevs 14 oktober 2019

En regnig dag på hösten är Avenyn inte roligaste stället att vara. Inget speciellt spännande i form av affärer eller restauranger. Regnskydd är det ont om och det blåser en del. Men det håller på att bli bättre sakta men säker och sidogatorna har mer att erbjuda.

Datum för upplevelsen: oktober 2019
Tack Patrik T
Omdömet skrevs 12 oktober 2019

Härliga avenyn gatan som har nära till allt mycket vackert hotell restauranger fik evenemang allt finns på avenyn
Ett måste som turist

Datum för upplevelsen: juli 2019
Tack lindajensen67
Omdömet skrevs 8 september 2019

Alla restauranger , caféer och affärer runt hela avenyn, Avenyn är ett måste om man är på besök i Göteborg.

Datum för upplevelsen: september 2019
Tack Resegreven
Omdömet skrevs 12 augusti 2019

Gillar att gå på Avenyn i Göteborg sommartid, och att den är så bred i en stad av modest storlek gör att den alltid känns ganska lugn. Bäst är den förstås på Götaplatsen.

Datum för upplevelsen: augusti 2019
Tack VeniUltra