“Mitt I Stan”

Boka i förväg
Mer information
130,47 US$*
och över
Det bästa av Göteborg, foto- och sightseeingtur
Rankad som nr 20 av 141 saker att göra i Göteborg
Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Rekommenderad vistelselängd: 2-3 timmar
Omdömet skrevs 12 maj 2018

Det här är verkligen en huvudgata med allt som hör där till. Oavsett om det gäller att äta eller att shoppa. Hämta pengar eller växla pengar. Åka gamla spårvagnar (Sommartiden) eller bara flanera omkring.

1  Tack Birger E

Omdömet skrevs 7 maj 2018

Har passerat avenyn ett flertal gånger nu under min vistelse i Göteborg. Mycket restauranger med uteplatser kantar gatorna. En del butiker men jag upplever att det är restaurangerna som dominerar.

Tack ilbombo
Omdömet skrevs 27 februari 2018

Det är ett bra område att gå en kvällspromenad men tyvärr mycket dyrt att gå på en restaurang i detta område.

Tack Jimmy S
Omdömet skrevs 26 januari 2018

Allt händer på Avenyn! Här finns folkvimmel, shopping och bra restauranger. Glöm inte att besöka Poseidon högst upp på gatan!

1  Tack bedbugs14
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 21 januari 2018 från mobil enhet

En trevlig promenad på avenyn är inte fel varesig man vill shoppa äta fika eller bara njuta av staden.

1  Tack Malin0118

Resenärer som tittade på Avenyn tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Avenyn? Berätta vad du tyckte!