View deal
Expedia.com85 US$
Priceline85 US$
StayForLong115 US$
Omdömet skrevs 13 januari 2020

Bodde en natt, svinkallt på rummet o badrum. Inga krokar att hänga ytterkläder på, såde blöta jackorna skulle hängas in i garderoben med övriga kläder. Vi ville låna vin glas, fanns inte att upbringa på hotellet. Frukosten var jättebra.

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack kallemartin
Omdömet skrevs 16 december 2019 från mobil enhet

Bara positivt att säga. Toppen frukost, bra rum, nära stan och trevlig personal. De severade våfflor varje eftermiddag vilket var en mycket trevlig bonus. Skulle definitivt rekommendera och tänker komma tillbaka

Datum för vistelsen: december 2019
Restyp: Reste ensam
Tack Rebooken
Omdömet skrevs 1 september 2019 från mobil enhet

Jag bodde en natt i ett enkelrum. Skön säng, skrivbord och fåtölj samt fönster mot en mycket tråkig innergård (hus mittemot). Bra mörkläggningsgardiner. Fint badrum med hög tröskel in, allt var mycket rent och fräscht. Okej frukostbuffé, trevlig personal. Har ingenting att klaga på, men det var inte det mysigaste hotellet jag bott på. Rekommenderas för jobbresa men kanske inte för den härliga weekendresan.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Restyp: Reste i arbetet
1  Tack emmalinaj2018
Omdömet skrevs 31 oktober 2018

Jag bodde här tre nätter. Hotellet är mycket slitet generellt, och i det rum jag hade fattades t ex handtag på garderobsdörren, och hela garderoben lutade så att dörren öppnades. Personalen ganska osynlig vid frukosten. Släckta värmeljus på alla bord bidrog inte till trivseln. Hotellet ligger nära Stenpiren och hamnen, men kvarteren är väldigt trista. Priset när jag bodde här är bland det högsta jag betalat i Sverige på varddagar (över 2.000 SEK - oktober 2018), och det är en prissättning som inte är motiverad av hotellets kvalité. Det trådlösa nätverket heter "hotel" och lösenordet är "wifi". Märkvärdigare än så blir inte stället.

Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack R2279ATmartinb
Omdömet skrevs 24 augusti 2018 från mobil enhet

Ett helt okej hotell för övernattning, rummet var okej städat men fönstren såg inte ut att ha blivit putsade på en evighet och kontakter osv var inte speciellt rena. Hög tröskel till badrummet men man vande sig. Insyn rätt över gården. Frukosten hade mer att önska men var något bättre dag 2. Ofta slut på grejer dock och lite ofräscht. Gratis våfflor på kvällen var toppen men blev lite bök då våffeljärnet var ändrat i temperatur.
Personalen kändes lite oengagerad men ett helt okej hotell för att övernatta på.
En liten bit att gå till centrum men ändå nära

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack RebeccaL3285