“New York känsla & mycket goda hamburgare”
Omdöme om Butchers Market

Butchers Market
Rankad som nr 82 av 1 490 Restauranger i Göteborg
Beskrivning: New York Prime Burger Joint! In burgers we trust
Beskrivning: New York Prime Burger Joint! In burgers we trust
Omdömet skrevs 31 mars 2018

Tyckte om detta ställe. Var värt att stå och vänta i februari kylan i 30 min för att komma in. Det var som att komma in i en mysig litet kryp in, verkligen i min sil. Stämningen är på topp och det spelas hög musik (så se till att prata klart och tydligt så du får det du beställer. Hamburgarna var supergoda och pommes med cheddar sås va gudomlig. Även milkshaken var supergod.

Tack Jenny K

Omdömet skrevs 25 februari 2018 från mobil enhet

Trevligt ställe. Hög kvalitet på maten, dock lite litet eftersom det ofta är mycket folk på den lilla ytan de har. Bord går inte att boka.

Tack 960robinh
Omdömet skrevs 19 februari 2018 från mobil enhet

Helt klart bästa burgaren i Göteborg!
Saftiga och goda med sjukt goda tillbehör och glöm inte prova deras shakes, to die for.

Lokalen är trång och påminner starkt om ställen i USA rent inredningsmässigt.

Det är ofta fullsatt då du kommer men passa på att vänta i deras lilla bar som en trevlig start på kvällen.

Man måste gilla musik för att riktigt trivas då den ligger som en ganska högljudd matta över lokalen.

Ligger oerhört centralt

1  Tack Zombiegirlz
Omdömet skrevs 10 februari 2018 från mobil enhet

Klart bästa burgaren i gbg med skön atmosfär och trevlig personal. Rekommenderas verkligen! Testa deras Shake som verkligen är skitbra!

Tack John H
Omdömet skrevs 6 februari 2018

Jag älskade butchers market, Göteborgs bästa hamburgare. Dock har detta förändrats. Jag var där nyligen med min fru och vi tog butchers market signatur hamburgare. Vi förväntades oss en saftig tugga men möttes av en torr köttbit. Det kanske var en enstaka dålig hamburgare, kocken kanske hade en dålig dag? men jag kände mig som marshall på how i met your mother -"this is not the hamburger". Hamburgare var fortfarande god men inte längre stans bästa. Utifrån andra recensioner jag har läst så är jag inte den enda som anser att kvalitén på hamburgare blivit sämre de sistonde.

Tack Kin T

Resenärer som tittade på Butchers Market tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Butchers Market? Berätta vad du tyckte!