Center Hotel(Göteborg)
Rabattmeddelande! 20 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 20 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 98 US$/natt.

Scandic Rubinen(Göteborg)
Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 138 US$/natt.

Gothia Towers(Göteborg)
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 183 US$/natt.

Quality Hotel Winn(Göteborg)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Avalon Hotel(Göteborg)
Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 166 US$/natt.

• Restaurang
Clarion Hotel Post(Göteborg)
Clarion Hotels
Omdömet skrevs 27 mars 2018 från mobil enhet

Bra hotel med närhet till city. Gångavstånd till det mesta. Rent och snyggt, härlig utsikt mot både stad och vatten! Stor frukostbuffé med gott om sittplatser och bra utbud på maten. Trevlig personal!

Bodde här: mars 2018, reste med familjen
Tack Camilla T
Fredrik L, Hotelldirektör på Comfort Hotel Göteborg, svarade på det här omdömetSvarade 26 april 2018

Hej Camilla,
Va kul att ni trivdes bra hos oss och visst har hotellet ett grymt bra läge! :-) Extra kul att du nämner min fantastiska personal!
Välkommen tillbaks snart igen!
Vänliga hälsningar,
Fredrik

Omdömet skrevs 19 mars 2018

Mycket prisvärt hotell. Rent & fräscht på rummet, mycket sköna sängar. Nära till operan och city och inte långt från centralstationen. Lite rörigt vid frukosten, undvik en tid när alla andra äter. De hann inte med att fylla på när vi var där.

Tips för att välja rum: Sköna sängar!
  • Bodde här: mars 2018, reste med vänner
Tack mariaerikss0n
Fredrik L, Hotelldirektör på Comfort Hotel Göteborg, svarade på det här omdömetSvarade 25 mars 2018

Hej Maria!
Tack för att du skrivit ett par rader om oss! :-)
Kul att ni trivdes bra på hotellet! Med tanke på vd du skriver om frukosten så antar jag att det var en helg som ni bodde hos oss och då är det svårt att få den perfekta logistiken när alla vill komma nästan samtidigt och äta. Vi rekommenderar alltid att försöka komma lite tidigare även om det kan vara tufft att dra sig ur våra sköna sängar.:-)
Hoppas ni snart återvänder till oss!
Vänliga hälsningar,
Fredrik

Omdömet skrevs 18 mars 2018

Hotellet ligger på gångavstånd från centralstationen. På några minuter är man mitt i centrum. Lugnt och tyst. Det enda som störde var ljud en del ljud från korridoren.
Rummet var litet men helt OK. Rent och fräscht och skön säng. Fin frukost buffé.

• Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack Agneta V

Hej Agneta!
Vad glad jag blir av att höra att ni hade det bra hos oss!
Jag önskar dig en fin vår (om den nu kommer snart) och så hoppas jag att vi ses snart igen!
/Fredrik

Omdömet skrevs 18 mars 2018

Övernattning fredag till lördag.
Lätt att ta sig till med bil . Centralt läge Jättebra service och frächa rum Parkering i källarplan Bra frukost.
Det lär bli fler övernattningar för oss på detta hotel

• Bodde här: mars 2018, reste med familjen
Tack matsdavid

Tjenare "matsdavid",
Va kul att höra att ni hade det bra hos oss och att ni vill komma tilbaks! Hoppas vi inte behöver vänta för länge! :-)
Ha en skön vår!
/Fredrik

Omdömet skrevs 16 mars 2018 från mobil enhet

Fantastisk service, underbar personal med stort kundfokus. Vi checkade in med hunden som inte ville vara kvar. Vid utcheckning fick vi reducerat pris av personal på eget initiativ. Vi var där under EU-topp mötet och alla restauranger var fullbokade men personalen på hotellet såg till att vi och våra vänner fick bord hos de trots att vi ute i sista sekunden. Rummet var fint. Frukosten var lite tråkig men allt kompenserades av fantastisk service.

Bodde här: november 2017, reste som ett par
Tack Lundisen

Hej Lundisen,
Va kul att ni trivdes bra hos oss och kul att du lyfter fram personalen som en av våra styrkor! De är såklart det viktigaste jag har! :-)
Hoppas ni återkommer till oss igen!
Tills dess får ni ha det fantastiskt bra!
//Fredrik