Kostnadsfri avbokning till den 21-04-25
Expedia.com130 US$
Priceline
eDreams139 US$
Omdömet skrevs 22 juli 2017 från mobil enhet

En fantastisk utsikt över hamninloppet har du här. Det är lätt att ta sig hit även om hissarna på ett hotel alltid är en trång passage. En blandning av hotellgäster och andra. Några enstaka maträtter och sköna sittplatser. Det enda vi klagade på var den höga musiken redan kl 16 på eftermiddagen.

1  Tack ceciliamagnusson
FredrikLeek, Hotelldirektör på Comfort Hotel Göteborg, svarade på det här omdömetSvarade 24 juli 2017

Hej Cecilia!
Tack för att du skrivit om vår Takbar på hotellet. Jag respekterar å fullo ditt betyg även om jag är lite ledsen över att du tycker att vi är förtjänta av sämsta möjliga betyg för att ni upplevde musiken som lite hög. Vi tar dock självklart till oss av detta. Kul att ni övrigt tyckte om TaKeT.
Vänligen,

Omdömet skrevs 16 juli 2017

Bra placerat hotell, lite utanför värsta smeten men ändå tillräckligt centralt vid Stenpiren. Hyfsat fräscht särskilt entrén, lite tråkiga rum, men OK totalt. Sköna sängar och bra bad. Dock verkade någon glömt att städa golvet? OK men basic frukost, trevlig personal, men inget som lyfte över snittet.

Rumstips: Be att få utsikt mot hamnen.
Tack Mikael P
FredrikLeek, Hotelldirektör på Comfort Hotel Göteborg, svarade på det här omdömetSvarade 17 juli 2017

Hej Mikael,
Tack för att du tagit dig tid att skriva om oss.
Även om jag hade hoppats på ett lite bättre omdöme så glädjer jag mig över att personalen lyfts fram som positiv och att du tyckte om våra sköna sängar. Att det inte var bra städat beklagar jag, så ska det naturligtvis inte vara! Nästa gång du kommer till oss ska vi se till att minst få en fyra! :-)
Ha en riktigt skön sommar!
/Fredrik

Omdömet skrevs 15 juli 2017

Hotellet är en byggarbetsplats just nu. Mellanklass hotel. Rummet helt ok. Plastiga kuddar. Bäddsoffa stenhård och liten. Luftkonditionering fungerade inte. Bodde här 2 nätter. Rummet blev inte städat!!!!! Fick ringa om handdukar när vi kom på kvällen så vi fick fräscha till oss i alla fall. Hissen seg pga byggarbetare. Boka plats för bil (få platser genom hotellet). Annars kommunal parkering. Frukosten var jättebra God och varierad. Fanns det mesta o vällagad äggröra samt knaperstekt bacon. Vi kommer inte att bo här igen. Rekommenderar istället hotel waterfront där vi bott flera ggr.

Tack VLELStorfors

Hej hej,
Jag blir lite förbryllad över ditt betyg på oss för vi har inte varit en byggarbetsplats sedan i april då hotellet blev färdigt. Nu är allt klart hos oss. Sjukhuset som ligger vid sidan om oss håller på och renoverar lite och vi delar samma hiss från garaget om det är så att du sett deras byggare? Angående våra bäddsoffor så har de två bäddar på 90 cm så det skulle jag säga är helt normalt? Att städet inte fungerade som det skulle är såklart inte ok och det tar jag vidare. Kul dock att ni tyckte om frukosten hos oss!
Jag hoppas att ni någon gång framöver ger oss en ny chans och åter väljer att bo i centrala Göteborg och då hos oss på Comfort.
Ha en fin sommar! Förhoppningsvis kommer sol och värme på oss!
Vänligen,

Omdömet skrevs 15 juli 2017 från mobil enhet

Jättebra frukost. Boka plats för bil, finns ej många platser via hotellet. Annars kommunal parkering. Verkar vara en byggarbetsplats just nu. Rummet ok men luftkonditionering trasig. Jättedåligt att vi inte fick rummet städat, vi bodde 2 nätter. Fick ringa om handdukar tex. Mellanklass hotel. Personal...helt ok. Nära till Nordstan sen tog vi taxi t liseberg. Vi kommer inte att bo här igen. Rekommenderar hotel waterfront där vi bott flera ggr.

Tack Virpi P

Hej Virpi,
Tack för att ni gett oss feedback på ert boende hos oss. Vi lär oss från alla våra gästers kommentarer så detta är viktigt för oss. Jag förstår dock att ni inte alls var nöjda hos oss då jag ser att det kommit in två svar från er och jag beklagar detta.
Jag önskar en en skön sommar!
Vänliga hälsningar,

Omdömet skrevs 14 juli 2017 från mobil enhet

Trevlig bra hotell med gång avstånd till avenyn Liseberg och alla sevärd
gheter i centrum av Göteborg .Kan rekommendera att ta ett besök i Feskekörka där kan man köpa en härlig lunch med skaldjur . Ta sedan en tur med paddan och få en sjötur.

Tack Bosse E

Hej Bosse!
Va kul att ni fått utforska Göteborg ordentligt! Visst är det en härlig atmosfär i Feskekôrka och en paddantur borde alla göra någongång då och då! Hoppas att ni hade fint väder under turen! :-)
Jag hoppas att ni snart återkommer till oss igen och att ni även då får en fin vistelse i stan!
Njut av sommaren nu!
/Fredrik