“Helt utmärkt”

lör 28/11
20:00
Rankad som nr 118 av 1 437 Restauranger i Göteborg
Omdömet skrevs 31 juli 2020

Restaurangen levererar som alltid dom har stort utval på mat och jättetrevlig personal, en resturang som jag lätt väljer att gå till oftare

1  Tack amandanina

Omdömet skrevs 31 juli 2020

Jag och mina vänner hänvisades hit då maten är underbart god och personalen är supertrevliga. Jag kommer absolut att komma tillbaka och rekommendera till andra.

1  Tack 958emilial
Omdömet skrevs 31 juli 2020 från mobil enhet

Jag och mina vänner ville testa något nytt och blev hänvisade till Angelos Göteborg. Det var otroligt god mat och ett stort urval av maträtter. Servicen var på topp och personalen var mycket trevlig. Kommer definitivt komma tillbaka.

1  Tack 788rebeckad
Omdömet skrevs 30 juli 2020

Angelos har ny regi sedan juli och har mycket god pasta och jättebra tapas samt supertrevlig personal. Rekommenderas gärna!

1  Tack Y7666AMevaa
Omdömet skrevs 29 juli 2020

Mycket god pasta i en trevlig miljö med trevlig personal. Det fanns även tapas och Pizza att välja på.

1  Tack 30pernillas

Resenärer som tittade på Angelos tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Angelos? Berätta vad du tyckte!