“Middag”

lör 28/11
20:00
Rankad som nr 118 av 1 437 Restauranger i Göteborg
Omdömet skrevs 30 juli 2020

Angelos har ny regi sedan juli och har mycket god pasta och jättebra tapas samt supertrevlig personal. Rekommenderas gärna!

1  Tack Y7666AMevaa

Omdömet skrevs 29 juli 2020

Mycket god pasta i en trevlig miljö med trevlig personal. Det fanns även tapas och Pizza att välja på.

1  Tack 30pernillas
Omdömet skrevs 28 juli 2020 från mobil enhet

Mycket bra upplevelse! Mat, dryck, atmosfär och service är världsklass!
Fantastiskt läge i centrala Göteborg!

Tack peywands2018
Omdömet skrevs 20 juli 2020

Vi bokade bord för ett 40 års firande. Väldigt engagerad personal som vill göra det bästa för gästerna! Mycket god förrätt ( läckra smårätter, med ursprung ur det italienska köket) Huvudrätten blev en Oxfilé i toppklass, avslutningsvis en Tiramisu och bra urval från baren.
Vill tacka personalen för servicen och vänligheten, speciellt till Milad & Damiano
Vi ses snart igen

1  Tack Bt3rimi
Omdömet skrevs 20 juli 2020 från mobil enhet

Vi bokade via appen. När vi kom fick vi ett svalt bemötande. Vi beställde fyra förrätter ur tapasmenyn varav en glömdes bort så vi fick påminna om detta. Det var väldigt smaklöst och osaltat.
Pizza och pasta till varmrätt. Pizzan såg ut som en hönökaka med pålägg. Pasta med grönpepparsås smakande ingenting. Ingen frågade om det smakade gott eller dylikt. Tråkig service och tråkig mat. Grannarna Trattoria da Pasquale är hästlängder bättre...

Tack karinm529

Resenärer som tittade på Angelos tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Angelos? Berätta vad du tyckte!