“Fantastisk”
Omdöme om Angelos

Angelos
Boka med
Angelos har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 390 av 1 443 Restauranger i Göteborg
Omdömet skrevs 31 mars 2018

Vi var med familjen på detta trevliga ställe när vi besökte Göteborg.
Jätte bra service och fantastisk mat i en mysig lokal.
Jag rekommenderar risotto med DI Mare som var jättegod.

Tack m7201

Omdömet skrevs 10 mars 2018 från mobil enhet

Fantastisk familjemiddag som alla gav högsta betyg. Allt ifrån musslor och scampi till pasta och pizza. Enda lilla minus var vinterkylan som drog in fr dörren när gäster kom och gick. Nästa gång ber vi om bord längre in.

Tack Lucas S
Omdömet skrevs 10 februari 2018 från mobil enhet

Superbra service. Man kände sig väldigt välkommen. Kanongod mat. Vi beställde olika pizzor och risotto. Rekommenderas varmt.

Tack mallis2010
Omdömet skrevs 5 februari 2018

Den godaste mat jag har ätit. Trevlig personal. Kort väntan på maten. Det blev både middag fredag kväll och lunch lördag

Tack CamillaS2566
Omdömet skrevs 9 januari 2018

Servicen var mycket bra men o andra sidan var vi där kl 15,00 en lördag så vi var nästan själva,
Maten var mycket god vi alla 4 åt olika pasta och vi är i ålder 13-70 år.
Det är en liten mysig resturang ett stenkast från skandinavium så det är verkligen centralt.
personalen mycket trevlig.

Tack jonaseverlund

Resenärer som tittade på Angelos tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Angelos? Berätta vad du tyckte!