“Så härligt för familjer”
Omdöme om Moon Thai Kitchen

Moon Thai Kitchen
Rankad som nr 53 av 1 453 Restauranger i Göteborg
Kök: Thailändskt
Middagsalternativ: Bokningar
Beskrivning: Varmt välkommen in till oss, vi vågar lova att det kommer bli en upplevelse.

Mysig och autentisk inredning. Trångt men lätt att hålla avstånd då alla sitter i enskilda bås. Prisvärt och oerhört vällagat. Perfekt för en familj med tonåringar.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack Z4723MQjoh

Omdömet skrevs 2 augusti 2021 från mobil enhet

Mycket trevligt ställe och som fått lokalen att kännas som man befinner sig på en riktig Thailändsk restaurang. Maten var jättebra, även drinkarna och desserten. Dock dröjde maten något men servicen var superbra!!

Nöjda!

Datum för besöket: augusti 2021
Tack jimmi2015
Omdömet skrevs 31 juli 2021 från mobil enhet

Långsam service! Jättetrevlig servitör men fick vänta 15-20 min på att beställa och minst lika länge innan ölen kom in (maten 10-15 min därefter). Bra smak på maten men inget speciellt.

Datum för besöket: juli 2021
Tack Liza B
Omdömet skrevs 31 juli 2021 från mobil enhet

Så otroligt mysig thairestaurang !
Känns som ägaren behöver sälja till någon som brinner för denna guldgruva ”ganska trist bemötande ”
Annars fantastiskt trevlig personal
Vi fick sitta i kärleksnästet som är ämnat för 2 personer

Maten god med bra priser

Mysigaste thairestaurangen vi besökt i Sverige

Datum för besöket: juli 2021
Tack 591pietera
Omdömet skrevs 20 juli 2021 från mobil enhet

Trevlig ställe strax bakom avenyn!
Dock hade vi alla 4 i sällskapet önskat mer smaker på våra rötter vi tog in.
Långt ifrån thai klass tyvärr

Datum för besöket: juni 2021
Tack magnusnkalmar

Resenärer som tittade på Moon Thai Kitchen tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Moon Thai Kitchen? Berätta vad du tyckte!