“Göteborgs om inte Sveriges bästa asiatiska restaurang”
Omdöme om Moon Thai Kitchen

Moon Thai Kitchen
Rankad som nr 51 av 1 461 Restauranger i Göteborg
Kök: Thailändskt
Middagsalternativ: Bokningar
Beskrivning: Varmt välkommen in till oss, vi vågar lova att det kommer bli en upplevelse.
Omdömet skrevs 22 februari 2020

Har ätit på många asiatiska restauranger runt om i Sverige för det mesta i göteborg och moon thai tar priset, riktigt god mat som verkligen smakar så att det smälter i munnen på en, riktigt skön & upplevelserik atmosfär, trevlig hovmästare som fixade bord snabbt fastän vi inte hade bokat, trevliga och snabba servitörer, maten kom relativt snabbt med tanke på hur fullt det var på en fredag kväll. Rekomenderar starkt!!! Det känns nästan som att man är i Thailand när man är där, Nice upplevelse!!

Datum för besöket: februari 2020
Tack C7699TKalexs

Omdömet skrevs 17 februari 2020 från mobil enhet

Maten var riktigt bra men där vi satt var det jätte trångt och obekvämt. Vi fick vänta länge på maten. Väldigt mysig atmosfär inne i lokalen men obekvämt.

Datum för besöket: februari 2020
Tack Ljusifer
Omdömet skrevs 31 januari 2020

Var där en måndagkväll och åt med en kompis. Mycket god mat och bra service. Mysig interiör - dock var det mycket obekvämt att sitta med bambustolpar som ryggstöd (lite som att sitta på en kyrkbänk). Så inget ställe man sitter kvar på, bara äta upp och gå. Det doftade även mögel i trappan ner mot toan och även nere på toan - känns inte fräscht.

1  Tack Lindawaelo
Omdömet skrevs 25 januari 2020

Hovmästaren har dålig attityd, ingen servicekänsla alls. ölen och glas fick man hämta själv, man fick hämta en servitör få att få uppmärksamhet. riktig dålig service. personalen trötta. ingen glädje alls. saknar den gamla moon thai.
dessa nya ägare är bara ute efter att få tillbaka sina pengar snabbt. korta sittningar, få in så mkt gäster på kort tid, göra kassor snabbt och stänga.

Tack ThaiSweden
Omdömet skrevs 8 januari 2020 från mobil enhet

Den här restaurangen är något extra med tanke på miljön. Deras försök att få gästerna att få någon form av Thai-känsla har nog slagit väl ut.
Maten smakade jättebra och utbudet av olika rätter är fullt tillräckligt. Vi har besökt restaurangen ett par gånger tidigare och ska någon del förbättras är det väntetiden på maten. Det var ”som vanligt” ca 45 min väntan på första rätten, mindre bra för den hungrige.
Stället är väl värt ett besök.

Tack Pro007

Resenärer som tittade på Moon Thai Kitchen tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Moon Thai Kitchen? Berätta vad du tyckte!