“Riktigt bra ställe”

Moon Thai Kitchen
Rankad som nr 42 av 1 491 Restauranger i Göteborg
Kök: Thailändskt
Middagsalternativ: Bokningar
Beskrivning: Varmt välkommen in till oss, vi vågar lova att det kommer bli en upplevelse.

Det här är den mysigaste restaurangen i Göteborg. Väldigt mysigt. Maten är jättegod. Rekomenderas starkt!

Tack Trail53446327947

Fantastisk inredning som skapade spännande atmosfär. Positivt för oss att de oxå tillät hund. Service var bra med personal som var lyhörd, hade humor och dröjsmål var inte långa.

Tack thomasaffelin

Man välkomnas av trevlig personal i en otroligt cool miljö. Med inbyggda bussar, tuktuk’s och jag vet inte allt, sitter man och bara njuter. Maten håller hög kvalite och är bland de bästa thairestaurangerna i Sverige. Väl värt ett besök!

Tack Fredrik313
Omdömet skrevs 7 november 2018 från mobil enhet

Ett fantastiskt mysigt ställe med mycket trevlig personal. Fick lite Thailand känsla av inredningen. Mysiga små bås där man satt lite för sig själv fast det var mycket folk. Ett ställe jag absolut tänker återvända till många gånger och som jag varmt rekommenderar. Ett litet tips är att boka bord eftersom det är ett mycket populärt ställe.

Tack Catharina A
Omdömet skrevs 6 november 2018 från mobil enhet

Här firade vi sonens födelsedag, och det blev ett bra val. Redan när du kommer innanför dörrarna är du i Thailand. En buss är en bar. En tuktuk hänger ovanför trappan. Sen fortsätter magin. Alla äter i små bås, sitter på träbändar och tvåvåningsbord. Detta måste upplevas. Boka bord i god tid. Maten är himmelsk. Servicen bra. Hit kommer vi tillbaka. Rekommenderas.

Tack 199magdalenaw

Resenärer som tittade på Moon Thai Kitchen tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Moon Thai Kitchen? Berätta vad du tyckte!