“Stans mysigaste restaurang ”
Omdöme om Moon Thai Kitchen

Moon Thai Kitchen
Rankad som nr 43 av 1 477 Restauranger i Göteborg
Kök: Thailändskt
Middagsalternativ: Bokningar
Beskrivning: Varmt välkommen in till oss, vi vågar lova att det kommer bli en upplevelse.
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Ett fantastiskt mysigt ställe med mycket trevlig personal. Fick lite Thailand känsla av inredningen. Mysiga små bås där man satt lite för sig själv fast det var mycket folk. Ett ställe jag absolut tänker återvända till många gånger och som jag varmt rekommenderar. Ett litet tips är att boka bord eftersom det är ett mycket populärt ställe.

Tack Catharina A

Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Här firade vi sonens födelsedag, och det blev ett bra val. Redan när du kommer innanför dörrarna är du i Thailand. En buss är en bar. En tuktuk hänger ovanför trappan. Sen fortsätter magin. Alla äter i små bås, sitter på träbändar och tvåvåningsbord. Detta måste upplevas. Boka bord i god tid. Maten är himmelsk. Servicen bra. Hit kommer vi tillbaka. Rekommenderas.

Tack 199magdalenaw
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Jag tog nummer 11 som skulle vara "backpacker-starkt" men det var inte så starkt , jag skulle snarare säga mild/medium. Rätten var helt okej men förväntade mig något starkare.

Tack Anna L

Riktigt coolt ställe med såå bra thaimat. Ett tips är att boka bord i god tid. Vi ringde nästan en vecka innan för att boka bord men då det inte fanns något den tiden som passade oss blev vi rekommenderade att komma på drop in. Vi fick platser vid baren, och fick sedan på vår önskan flytta in i ett mysigt litet hörn. Tillmötesgående personal! Tyvärr verkade det dock som att vi blev lite bortglömda där i hörnet. Maten tog tid, ingen service om hur det smakade eller om vi ville beställa in något mer. Dock så vägde maten och inredningen upp det hela och vi kommer definitivt komma tillbaka!

Tack fwachenfeldt

En riktigt mysig ”bambuhydda”!
Trevligt bemötande och fantastiska smaker på maten. Tog tigerräkor med röd curry och en ”het panna”! Rekommenderas!!

Tack Per Arne B

Resenärer som tittade på Moon Thai Kitchen tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Moon Thai Kitchen? Berätta vad du tyckte!