“Helt okej thaimat, häftig inredning”
Omdöme om Moon Thai Kitchen

Moon Thai Kitchen
Rankad som nr 43 av 1 477 Restauranger i Göteborg
Kök: Thailändskt
Middagsalternativ: Bokningar
Beskrivning: Varmt välkommen in till oss, vi vågar lova att det kommer bli en upplevelse.
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Jag tog nummer 11 som skulle vara "backpacker-starkt" men det var inte så starkt , jag skulle snarare säga mild/medium. Rätten var helt okej men förväntade mig något starkare.

Tack Anna L

Riktigt coolt ställe med såå bra thaimat. Ett tips är att boka bord i god tid. Vi ringde nästan en vecka innan för att boka bord men då det inte fanns något den tiden som passade oss blev vi rekommenderade att komma på drop in. Vi fick platser vid baren, och fick sedan på vår önskan flytta in i ett mysigt litet hörn. Tillmötesgående personal! Tyvärr verkade det dock som att vi blev lite bortglömda där i hörnet. Maten tog tid, ingen service om hur det smakade eller om vi ville beställa in något mer. Dock så vägde maten och inredningen upp det hela och vi kommer definitivt komma tillbaka!

Tack fwachenfeldt

En riktigt mysig ”bambuhydda”!
Trevligt bemötande och fantastiska smaker på maten. Tog tigerräkor med röd curry och en ”het panna”! Rekommenderas!!

Tack Per Arne B

När du går hit skall du inte ha bråttom, det tar oftast lång tid innan maten kommer men den är riktigt god.
Glöm inte att boka bord då det nästan alltid är helt fullt.

Tack cohlsson88

Jättebra mat och riktigt bra service.
Hela restaurangen är supermysig tack vare den genuina känslan. De små båsen kan tyckas vara trånga, men skapar närhet och gör det mysigare.

Tack till servitrisen Jasmine som vi tycker var otroligt härlig och bjöd på förstklassig service. Håll hårt i henne

Tack Afshin_Karimian

Resenärer som tittade på Moon Thai Kitchen tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Moon Thai Kitchen? Berätta vad du tyckte!