“Mycket god thaimat ”

Moon Thai Kitchen
Rankad som nr 43 av 1 477 Restauranger i Göteborg
Kök: Thailändskt
Middagsalternativ: Bokningar
Beskrivning: Varmt välkommen in till oss, vi vågar lova att det kommer bli en upplevelse.

Fantastiskt god thaimat på ett väldigt mysigt ställe med trevlig och vänlig personal. Maten smakade lika gott som i Thailand!

1  Tack kjhalleni

Omdömet skrevs 5 oktober 2018 från mobil enhet

Vi var ett sällskap på 6 personer + 1 hund.
Beställde 4-5 olika rätter. Alla tyckte att maten var vällagad och smakade bra.
Servicen var mycket bra, väntetid på dricka och mat var helt ok. Rekommenderas.

Tack 131andersp
Omdömet skrevs 3 oktober 2018 från mobil enhet

Detta är en av de bästa thairestaurangerna som finns, för att inte tala om den mysigaste! Miljön är så härlig, som att sitta i en djungel. Till och med på toa har man känslan av att man är på äventyr.
Man får service av en glad och omtänksam personal. Maten är så god! Man hittar något som passar alla.
Så om du vill byta citylivet för en stund så se till att ta en matpaus på Moon Thai

Tack annelilindblom
Omdömet skrevs 2 oktober 2018 från mobil enhet

Rolig inredning, supertrevlig personal men det är maten som för att jag kommer tillbaka gång på gång. Fräscha grönsaker och vällagat

Tack Gbgtjej72
Omdömet skrevs 9 september 2018 från mobil enhet

Bra mat och ett mysig ställe som blev en upplevelse för barnen. Kul med fruktdrinkar till dem!
Maten inte särskilt stark så våga be om lite hetta - bad om ”halvstatkt” men upplevde det som väldigt milt. Helt ok priser.

Tack pisa80

Resenärer som tittade på Moon Thai Kitchen tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Moon Thai Kitchen? Berätta vad du tyckte!