“Bästa sötpommesarna i stan i lugn atmosfär”
Omdöme om Burgersson

Burgersson
Boka med
Burgersson har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 157 av 1 477 Restauranger i Göteborg
Kök: Amerikanskt
Beskrivning: Grymma burgare, skönt häng, lokala öl, trevlig personal och en härlig uteservering!
Omdömet skrevs 31 mars 2018

Var här på dejt med min kille. Det var supergoda sötpotatis pommes, god milkshake och bra hamburgare. Stämningen var lugn och skön, inte hetsig och stressig som andra ställen kan vara. Passar bra om man vill ha en lugn middag men mysig atmosfär.

Tack Jenny K

Omdömet skrevs 18 mars 2018 från mobil enhet

Grymt goda hamburgare som bara blir ännu bättre med de västerbottenostslungade pommes fritesen. Trevlig personal som snabbt fixade ett bord till oss.

Tack Amkarlsson
Omdömet skrevs 24 januari 2018

Helt okej burgare men inte så mkt att välja påkom man inte äter rött kött, de skulle lätt kunna ha en fisk och kycklingburgare på menyn också. Inte så mkt mat för vad det kostade, bara burgaren kostade 130 kronor. Inget ställe jag kommer att besöka igen. Vi satt längst in i ett hörn, ett sällskap på 4 personer. Där öppnades dörren många ggr för att bla hämta ölfat. Det blev jättekallt då den dörren gick rätt ut. Så satt tyvärr och frös mig igenom måltiden

Tack maria f
Omdömet skrevs 23 januari 2018 från mobil enhet

Godaste hamburgarna jag har ätit. Tyvärr går de inte att boka bord. Passningen på borden är ganska dålig tar lång tid för serveringen att märka att man vill beställa mer, hade passningen varit bättre så hade det varit full pott.

Tack Mikael F
Omdömet skrevs 6 december 2017 från mobil enhet

Vi var här för att fira födelsedag. Detta uppmärksammades av personalen och de gav oss en sådan fin kväll. Gratulationer och de bjöd på glass/kaka med ”tomtebloss” i ! Goda hamburgare. Mysig miljö även om stolarna gav en känsla av att vara i ett klassrum. Trots att detta var en onsdagskväll så var det mycket folk så vi rekommenderar att ni bokar bord. Hit kommer vi att gå fler gånger !

Tack erstaa

Resenärer som tittade på Burgersson tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Burgersson? Berätta vad du tyckte!