“Gammal oxfilé”
Omdöme om Lilla London

Lilla London
Rankad som nr 1 229 av 1 461 Restauranger i Göteborg
Omdömet skrevs 22 februari 2020

Jag hittade ett erbjudande på lets deal after work middag att ta ut min kille till på hans födelsedag. Vi skulle få oxfilé med potatisgratäng och någon sås. Lät väldigt gott faktiskt... När vi kommer dit så är inredningen väldigt gammaldags och mörka, slitna möbler och personal som knappt kan svenska... när vi får maten så luktar de Inte alls gott, de luktar Prutt och jag tvingar mig att smaka på köttet.
Har aldrig smakat så vidrig oxfilé innan till och med oxgryta i skolan smakar bättre än de här !! Vi tog varsin tugga av maten innan vi reser oss upp och ska gå där ifrån då (allt redan va förbetalt ) då kommer tjejen springandes efter oss och ber och betala för drickan (2 cola) vilket jag då sa att jag tänker inte betala för maten smakade Jätte äckligt och hon säger att de inte är möjligt och att de är INGEN som har klagat på deras mat innan.
Fyfn, gå aldrig hit.

Tack Lunishh

Omdömet skrevs 22 februari 2020

Gammalt segt oxkött av dålig kvalité inte alls gott, köttet luktade illa, annars så va själva stället fint & mysigt

Tack C7699TKalexs
Omdömet skrevs 11 februari 2020 från mobil enhet

Tyvärr inte den positiva upplevelsen jag fått vid tidigare besök. Det rekommenderade vinet tog slut, fanns bara till två glas.... Räkor i vitlök lite smaklösa o små.... fiskgratängen inget speciellt.... tråkig och sliten inredning.... det luktade gammalt.

Tack n1an69
Omdömet skrevs 19 december 2019 från mobil enhet

Personalen var trevlig och service inriktad. Maten smakade bra och portion är anpassad till ölrundan. Tyvärr luktade det avlopp/toaletten i den delen av restaurangen där vi satt.

Datum för besöket: december 2019
Tack djidja2016
Omdömet skrevs 9 december 2019

Bokat bord långt i förtid,kommer dit i rätt tid,har bokat på bakfickan för att det är lugnt där, när vi kommer in på lilla London luktade det gammal fylla,personalen fick panik de hadde inget bord på bakfickan,utan de gjorde iordning ett bord där folk bara brukar sitta o dricka. vi var 5st och fick inte maten samtidigt.Vi fick ingen matro satt fulla folk o trängdes över oss.och de var högljudda o påverkade av knark mycket otrevlig stämmning och de pratade helt öppet om knark.vi slängde i oss maten och gick vidare.
obs maten var okej men vi går aldrig dit igen hela kvällen förstörd.
Har varit här många gånger tidigare och rekomenderat detta ställe till alla men nu vet ja inte vad som hänt, bedrövligt och beklagansvärt

Datum för besöket: december 2019
Tack tomass117

Resenärer som tittade på Lilla London tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län
Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Lilla London? Berätta vad du tyckte!