“Kyckling/bacon sallad?”

Kök: Café
Område: Majorna
Område: Majorna
Omdömet skrevs 14 augusti 2021

Nej tack. Vi åt den mest smaklösa och torra salladen. Det fanns visserligen salt och oljan vid disken men vi tappade aptiten när vi upptäckte att bordet var alldeles kladdigt efter tidigare gäster. Ok vi kunde ha sagt till men när servitören kom med maten som log på en kantstött tallrik på flera ställen , tappade vi hoppet. Tyvärr en sånt mysig kaffe i Majornas hjärtat blir aldrig mer besökt utav oss.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack 295marisolv

Omdömet skrevs 11 november 2020 från mobil enhet

En mysig miljö att ta en gofika eller äta en god lunch. Lugnt och stilla med bra service. Ligger på bra plats i Majorna.

Datum för besöket: november 2020
2  Tack LaufenLars
Omdömet skrevs 19 maj 2019 från mobil enhet

Jättegod och varierad vegetarisk mat. Trevlig och hjälpsam personal. Mysig lokal med bra uteservering.

Datum för besöket: maj 2019
1  Tack MalinMatilda
Omdömet skrevs 20 september 2018

Charmigt mysigt ställe-som serverar en kött, fisk och vegetarisk rätt dagligen, Menyn byts en gång i veckan, så om man haft en favorit- skulle kunna äta den en gång till innan menyn byts.
Stående på menyn: pasta och sallader. Alla bakverk är hembakta och fantastiska!
Smörgåsar finns bara någon enstaka foccacia. Väldigt god men lite väl mycket fett i:)
Nya ägare sen något år tillbaka. Väldigt vänliga,
Typisk kvartershak som håller hög klass. Skulle vara mysigt om man kunde få ett glas vin till Carbonaran:)

Datum för besöket: september 2018
Tack IngridvonF
Omdömet skrevs 7 augusti 2018

Cafe Biscotti har en gedigen känsla för vällagad mat. Detta gäller både deras stående pastarätter, som dagens kött och fiskrätter.
Pastarätterna är smakrika, där det italienska köket verkligen känns närvarande. Jag har testat nästan alla deras pastarätter, och inte en enda gång har jag blivit besviken.
Varje vecka är det en ny kött och fiskrätt. Kvalitén på dessa är så bra att de med enkelhet kan mäta sig med vilken gourmetrestaurang som helst. Det är tydligt att de som arbetar här älskar mat, och att personen som lagar den smakar på maten.
Att Biscotti valt att använda sig av Johan & Nyströms kaffeblandning: Isola, gör inte saken sämre. Det är helt klart en av de bästa bönblandningarna som man kan få tag på just nu. Lägg där till ett läskande utbud av diverse kakor, pajer och annat gott som man kan tänkas vilja ha till kaffet. Helt klart en pärla, dold bland tvärgatorna i Majorna.

Datum för besöket: augusti 2018
Tack 686richard_

Resenärer som tittade på Cafe Biscotti tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Cafe Biscotti? Berätta vad du tyckte!