“Gott och prisvärt!”

Boka bord
sön 19/9
20:00
Rankad som nr 144 av 1 453 Restauranger i Göteborg

Mysigt ställe med en smal uteservering längst trottoarkanten, så man känner storstadspulsen på ett positivt sätt.
Vi satt här en fin sommardag och njöt av den goda maten.
Stora portioner, här snålades det inte, vi blev verkligen mätta.
Kan varmt rekommendera detta ställe.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack 513maj

Omdömet skrevs 16 oktober 2020 från mobil enhet

Väldigt god mat, ingredienserna smakar färskt och uppfriskande. Vi fick maten snabbt efter vi beställde. Grym service på både engelska och svenska. Hon som stod i kassan kunde rekommendera olika rätter och förklara va de innehöll samt att man kunde göra de starka/milda på begäran. Trevlig personal! Toaletterna var ett stort plus, grymt fräscha och doftade gott.

Datum för besöket: oktober 2020
Tack Huggaren99
Omdömet skrevs 3 augusti 2020

Hade läst att denna thairestaurang fått bra betyg. Kan bara hålla med i detta. Litet och enkelt ställe men maten var jättegod och bra pris dessutom. Mycket nöjd.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Magnus E
Omdömet skrevs 2 augusti 2020 från mobil enhet

Thaiställe med standardmeny. Trevlig personal, bra priser. Maträtterna inget som sticker ut, men allt var bra tillagat och kändes fräscht.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Erik J
Omdömet skrevs 9 juli 2020 från mobil enhet

Blev glatt överraskad av den fantastiska maten på Samui. Vi åt Nam Tok som är svår att hitta på svenska thairestauranger - riktigt thaistarkt! Barnen älskade jordnötssåsen och kycklingspetten. Väldigt trevlig personal, familjär och avslappnad stämning. Enkel källarlokal men som sagt - fantastisk mat och väldigt värd ett besök om du gillar äkta thaimat

Datum för besöket: juli 2020
1  Tack Reseperspektivet

Resenärer som tittade på Samui Thai Kitchen tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Samui Thai Kitchen? Berätta vad du tyckte!