View deal
View deal
Priceline62 US$
Expedia.com61 US$
Omdömet skrevs 3 november 2019

Hotellet är av den enklare typen där rummen saknar toalett och dusch (de finns dock strax utanför i korridoren). Frukosten bjuder på ett mindre utbud, men det funkade och det smakade bra. Ett plus för trevlig och hjälpsam personal. Sammanfattningsvis är priset lite för högt för vad man får, men storstad och läget vid Slottsskogen gör nog sitt.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack Golferlunkan
Omdömet skrevs 14 september 2019 från mobil enhet

Bra dubbelrum med balkong. Bra läge för en helg i Göteborg. Prisvärt. Finns flertal med kollektiva alternativ utanför dörren. Slottsskogen på ett stenkast. Flertal med bra pubar på nära avstånd. Kommer garanterat tillbaka

Datum för vistelsen: september 2019
Tack GlobeTrotting800611
Omdömet skrevs 20 juni 2019 från mobil enhet

Väldigt prisvärt boende för kortare vistelser. Strax över 600kr för ett dubbelrum av den här standarden är svårslaget. Välstädat och fräscht, lagom med utrymme. De delade badrummen var inga problem då det fanns så pass många toaletter att det aldrig blev någon kö.

Personalen i receptionen var väldigt trevlig och jag skulle inte tveka på att boka boende här igen.

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack AxelSW
Omdömet skrevs 3 september 2018 från mobil enhet

Fräscht och trevligt hotell (och vandrarhem) med bra kommunikationer vid Linnéplatsen.
Trevlig personal. Fick rum med stor balkong mot Linnéplatsen och det var tyst!
God frukost med allt utom gröt och bacon.
Toalett och duschrum i korridoren.

Datum för vistelsen: september 2018
Tack GunnoA
Omdömet skrevs 7 augusti 2018 från mobil enhet

Bra boende i trevligt område med goda kommunikationer. Många bra restauranger i området. Trevlig frukost och rent och välskött. Kan rekommenderas.
Very Nice and Clean. Lots of nice restaurants nearby.

Datum för vistelsen: augusti 2018
Restyp: Reste ensam