Omdömet skrevs 21 juli 2016 från mobil enhet

Väldigt dyrt trångt och väldigt varmt skulle inte rekommendera detta boende.
Finns bättre ställen som är mer prisvärda.
En nackdel också att det inte är öppet i receptionen så många timmar.
Som sagt välj något bättre boende...................

Bodde här: juli 2016, reste med familjen
1  Tack floridafan018
Omdömet skrevs 19 juli 2016 från mobil enhet

Vi bodde i ett eget rum med delad toa och dusch. Fräscht rum på våning 3 (rum 308) med sköna sängar och kuddar. Ena lampan fungerade inte men de skulle fixa det efter vi checkat ut, det var ok. Skulle vilja ha fler krokar att hänga saker på.
Jättegod frukostbuffé med yoghurt, musli, juicer, kaffe/te, bröd, pålägg.

Bodde här: juli 2016, reste som ett par
Tack Louise J
Omdömet skrevs 12 juni 2016

Bra läge, trevliga rum och serviceminded personal.
God och helt lagom stor frukost. Nära till slottsskogen och en mycket trevlig äventyrsgolfbana. Nära till buss och spårvagn. Flera bra restauranger på gatan nedanför. Vi trivdes jättebra under våra tre dagars vistelse där.
Saknade att vi hade otur och få ett rum utan balkong annars var det inget fel på rummet. Litet, men man behöver inte mer när man bara skall bo.

• Bodde här: juli 2015, reste som ett par
Tack Hunken16
Omdömet skrevs 13 maj 2016

Vi gillade verkligen denna plats som ligger mycket strategiskt placerad. Slottskogen utanför dörren och massor med matställen och butiker i gatornas förlängning. Trevligt par som driver denna rörelse och servicen var alltid på topp. Rekommenderas!

• Bodde här: maj 2016, reste som ett par
Tack GigasSweden
Omdömet skrevs 12 april 2016 från mobil enhet

Hotelldelen är en positiv överraskning. Läget högst upp på linnegatan gör att du har alla restauranger och affärer mellan dig och järntorget. Den här stadsdelen är den mest äkta delen av Göteborg. Hit går göteborgarna själva för att äta,shoppa och strosa omkring. Hotellet är fräscht och till ett pris där man lätt kan överse med att du delar toalett och badrum.

Bodde här: april 2016, reste i arbetet
Tack Adam R