“Smarrigt”

Linnéterrassen
Rankad som nr 11 av 22 Efterrätter i Göteborg
Omdömet skrevs 25 juni 2017

Mycket goda Crepes!
Liggger på en väldigt mysig del av Linnègatan med en medelhavskänsla, då det ligger en trevlig blomsterbutik & superfin ost och delikatessbutik precis intill Creperiet.
Finns både som dessert och som matcrepes.

Datum för besöket: juni 2017
1  Tack Märta J

Omdömet skrevs 26 maj 2017

Helt underbart creperi. Gått hit sen jag var liten, banan och nutella kommer ju alltid vara favoriten :D men de har ju även matigare crepes (även vegetariska). Underbart ställe med bra priser.

Endast take away dock så att man är beredd på det, men finns ju gott om sittplatser i närheten.

Datum för besöket: maj 2017
1  Tack nataliea1313
Omdömet skrevs 26 mars 2017

Finns inget direkt att anmärka på, det hade blivit 5 stjärnor om det fans valet att får riktig skinka tex källarerökt och inte en billig budget, då allt annat är i fin kvalité! samt om fasaden samt solskyddet fräschades till!

Annars mycket utmärkta och goda crepe!

Datum för besöket: mars 2017
2  Tack Robin George W
Omdömet skrevs 23 april 2016 från mobil enhet

Lyhörd kock med framförhållning. Det bästa vi har ätit efter midnatt! Strunta i efterrätten gå och ta en cocos och nutella crepe här istället.

Datum för besöket: april 2016
1  Tack Fanny B
Omdömet skrevs 20 augusti 2015 från mobil enhet

Kan knappt låta bli att ta en crepe varje gång jag går förbi stället. Pannkakorna är tunna och frasiga och har hur god smak som helst. Har du inte varit här innan måste du gå förbi. Helst påväg hem från galej.

Datum för besöket: juli 2015
Tack lisastenberg

Resenärer som tittade på Linnéterrassen tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Linnéterrassen? Berätta vad du tyckte!