“Hungrig och mätt”

Majornas Krog
Rankad som nr 311 av 1 446 Restauranger i Göteborg
Kök: Pizza
Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

Trevlig personal som var mån att maten smakade bra.Oxfileplankan var god men snålt med grönsaker.Gott och bra kött.

Datum för besöket: februari 2020
Tack Z2171BJjohans

Omdömet skrevs 12 januari 2020 från mobil enhet

Testa deras egen hamburgare!
Riktigt gott och rikligt och grillen gav en smak av sommar
Dessutom trevlig personal

Datum för besöket: januari 2020
Tack berhard_2018
Omdömet skrevs 11 januari 2020

Var i Göteborg med flickvännen och bodde på Spar hotell
Vi ville ha någon mat som låg nära hotellet så vi gick hit som en chansning
Verkligen inget jag ångrar
Vi beställde Caesar sallad, en pizza och en köttbit och allting var väldigt gott.
Var verkligen perfekt mat och kan stark rekommendera denna restaurang
Bra mat för ett bra pris kommer definitivt återvända till denna restaurang när jag är i närheten igen

Datum för besöket: januari 2020
Tack Jokerzingo
Omdömet skrevs 19 oktober 2019 från mobil enhet

Uppfräshat ställe med bra mat och trevlig personal. Beställde planka vilken var bättre än väntad. Mysigt ställe

Datum för besöket: oktober 2019
Tack simonfalkh
Omdömet skrevs 9 oktober 2019

Maten, entrecote, var utmärkt och prisvärd. Personalen trevlig och tillmötesgående. Det var inte välbesatt, men när trubaduren riggat sitt kom det flera. Många var också där för hämtpizza.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack Christer S

Resenärer som tittade på Majornas Krog tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Majornas Krog? Berätta vad du tyckte!