“Underbar mat, fina lokaler”

Restaurang Yammy Kitchen
Boka bord
fre 14/8
20:00
Rankad som nr 115 av 1 452 Restauranger i Göteborg
Kök: Koreanskt
Beskrivning: Välkommen till våra unika och breda utbud av Koreansk och Japansk mat! Vi är den första Koreanska restaurangen i Göteborg City sedan februari 2009. Vår matlagning består av traditionell och asiatisk fusion av det Koreanska, och Japansk köket. För den goda smaken använder vi oss av färska råvaror och exotiska kryddor från asiatiska länder. Vi serverar lunchbuffé tisdag och torsdag och möljligheter för à la carte med längre väntetider. Kontakta oss för bordsbeställning, catering eller r. Sedan 2010 har vi även utökat vår Koreanska och Japansk meny med vegetariska och veganska maträtter.
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Underbar mat, fina lokaler och en personal uttöver det normala. Vi togs hand om av en trevlig spansktalande servitris(Carmen) som gjorde vårt besök ännu bättre ❤️

Datum för besöket: februari 2020
Tack viveka_grimstal
ronnyc643, Hotelldirektör på Restaurang Yammy Kitchen, svarade på det här omdömetSvarade 2 mars 2020

Hej! Tusen tack för fin recension på ditt besök hos oss. Vad glada vi blir att ni blev nöjda! Varmt välkomna åter!

Omdömet skrevs 28 december 2019 från mobil enhet

Nackdel att serveringspersonalen inte pratar svenska. Hade det inte varit för att vi skulle fira våran bröllopsdag skulle vi vänt i dörren.

Tack 287helgeb
ronnyc643, Ägare på Restaurang Yammy Kitchen, svarade på det här omdömetSvarade 30 december 2019

Hej,

Vi på Yammy Kitchen uppskattar att ni valde att stanna kvar hos oss på eran bröllopsdag. Vi vill även tackar er för eran feedback.

Vi önskar er ett gott nytt år och en god fortsättningen.

Med vänliga hälsningar,
Ronny Chan
Restaurangägare

Omdömet skrevs 21 december 2019

Vi gillar verkligen denna restaurangen. Supergod mat, bra och trevlig personal och mysig atmosfär. Kommer definitivt gå hit igen.
Mvh Lasse

Tack LASSEA1881
ronnyc75, Ägare på Restaurang Yammy Kitchen, svarade på det här omdömetSvarade 15 januari 2020

Hej Lasse!

Tack för fin recension! Det gläder oss oerhört att ni blev nöjda med besöket! Varmt välkomna åter!

Omdömet skrevs 2 december 2019 från mobil enhet

Läst om denna restaurang och därför gick vi dit! Mycket folk men vi fick ett bordTrevlig personal som såg oss direkt och vi kunde beställa! Vi beställde Bi bim bap, den ena med kyckling och den andra kött, smakade bra men inte speciellt upphetsande... Får nog testa nån mer gång och då nåt annat!

1  Tack 312g_rans
Omdömet skrevs 7 november 2019 från mobil enhet

Vi firade min son. Ett helt gäng. Vi blev korrekt och vänligt bemötta av personalen, samtliga, vilket känns ovanligt. Detta ger en genuin känsla av välkomnade. Heder! Vi behövde aldrig sakna någonting. Stor påpasslighet här. Maten var mycket spännande och vällagad. Intressanta, för mig okända rätter finns på menyn. Det var verkligen inte sista gången jag sitter in här. Tips: beställ bord för stället verkar vara mycket populärt.

Datum för besöket: november 2019
Tack toivow581
ronnyc643, Ägare på Restaurang Yammy Kitchen, svarade på det här omdömetSvarade 11 november 2019

Hej!

Resenärer som tittade på Restaurang Yammy Kitchen tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Restaurang Yammy Kitchen? Berätta vad du tyckte!