“Personalen verkar inte ha koll på alleriger”
Omdöme om Targaz

Targaz
Rankad som nr 633 av 1 507 Restauranger i Göteborg
Omdömet skrevs 1 april 2018

Jag har ätit lunch här nån gång, riset smakade väldigt bra. Maten i övrigt helt okej. Interiören och miljön i restaurangen är trevlig.

Tyvärr verkar personalen inte ha så bra koll på allergier, en glutenintolerant person i sällskapet fick vanligt bröd på sin tallrik. Detta är faktiskt allvarligt, då vissa allergier kan ge väldigt obehagliga reaktioner.

Datum för besöket: februari 2018
Tack jsibelius

Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Kanske inte mysigaste om man vill gå på date, men fantastiskt god mat! Jag åt Souvlaki och min man åt Kebab Barg. Trevlig personal och trevlig restaurang! Rekommenderas varmt!

Datum för besöket: mars 2018
Tack Elisabeth S
Omdömet skrevs 23 januari 2018

Vällagat, perfekt fluffigt ris och lagom grillat kött på spetten. Här blir jag aldrig besviken. Generösa portioner och mycket trevlig och diskret personal.

Datum för besöket: maj 2017
Tack Elisabritt
Omdömet skrevs 2 januari 2018 från mobil enhet

Vi tog varsin ryggbiff. Smaka helt ok. Men tyvärr en liten bit. Men servicen var väl sådär.

Men kommer nog återkomma.

Datum för besöket: januari 2018
Tack missepissen
Omdömet skrevs 28 december 2017 från mobil enhet

Vi tog en lunchpaus under shoppingrundan. Jättegod pasta med kött och svamp! Lax på spett helt ok. Bra läge men det som drar ner betyget är servicen. Har varit där två gånger och en av tjejerna blir sur om man inte direkt tackar ja till vart hon ”befaller” att man ska sitta. Vi önskade sitta för oss själva och vid fönstret, det fanns gott om platser. Blev onödigt och tråkigt tjafs pga det.

Datum för besöket: december 2017
Tack 277marieSweden

Resenärer som tittade på Targaz tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Targaz? Berätta vad du tyckte!