Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Priceline360 US$
Expedia.com351 US$
Booking.com360 US$
eDreams360 US$
Travelocity351 US$
FindHotel363 US$
Omdömet skrevs 14 februari 2021 från mobil enhet

Vi är mycket nöjda med vistelsen.
För att upplevelsen skall kännas 5-stjärnig finns det några förbättringsmöjligheter.

- otroligt mjuk madrass. Har svårt att tro att den passar någon kroppsvikt över 55 kg. Förstår att det är individuellt hur man vill ha sin säng, men den här var osedvanligt mjuk. Som att ligga på ett duntäcke, helt utan stöd. Udda val av sängmadrass. Medium hård borde vara ett mer säkert val.

- inredningen i rummet känns ”ihopplockad och inte genomtänkt. Varma färger blandas med kalla, skarpa med milda. En mer genomtänkt tråd i inredningen skulle ge ett mer sobert intryck.

- frukosten hade vi stora förväntningar på. Rätterna var goda men saknade lite av den extra finess som vi förväntade oss av en a la carte frukost.

Bortsett från ovan var vistelsen mycket bra! Spa avdelningen oerhört fräsch.
Stort bekvämt rum med fantastisk utsikt och härligt badrum.

Datum för vistelsen: februari 2021
Tack ciasim
Yvi D, Annan på Upper House, svarade på det här omdömetSvarade 16 februari 2021

Hej ciasim,

Tack för din vistelse och din feedback som vi naturligtvis tar till oss.

Vi jobbar hela tiden med förbättringar på våra rutiner och din feedback är viktig för oss.

Tveka inte med att kontakta oss på room@upperhouse.se för ett besök inom en snar framtid!

Omdömet skrevs 16 januari 2021 från mobil enhet

Mycket bra välkomnande vid incheckning, bra service. Rummen med gott om utrymme och trevligt möblerade. Känns att det är klass. Frukost a'la carte mycket bra service och fantastisk vällagad mat, i en matsal med härlig utsikt.

Datum för vistelsen: januari 2021
Tack urbanpe
Yvi D, Annan på Upper House, svarade på det här omdömetSvarade 17 januari 2021

Stort tack till ert fina omdöme och en fantastisk recension!

Vi är så otroligt glada över att kunna läsa om hur bra er vistelse har varit hos oss!

Vi ser framemot att få hälsa er varmt välkomna tillbaka till oss inom en snar framtid. Tveka inte med att kontakta oss inför er nästa vistelse till Göteborg, så vi får nöjet att ha er som gäster hos oss igen!

Omdömet skrevs 2 januari 2021

Det var en trevlig vistelse på Upperhouse. Fint o fräscht rum med fantastiskt vy över Göteborg. Tysta o bra rum. Inget att klaga på. Härlig säng o härliga kuddar också. Skulle gärna ta med sängen hem ha ha.

Datum för vistelsen: december 2020
Tack katarinasandin
Yvi D, Annan på Upper House, svarade på det här omdömetSvarade 11 januari 2021

Omdömet skrevs 2 januari 2021

Först säger dom man får dricka i hotellet fram till 12-1 på kvällen sen visar de sig att de är bara rum service, sen skulle checka ut från lobbyn och upper H ringde och trodde att jag stack utan att betala, när jag skulle checka ut från lobbyn de ville att jag skulle betala för extra städ för de låg snus på bordet. Jag vägrade betala då blev jag avstängd från ghotia.

Datum för vistelsen: januari 2021
Tack zeedylaz
Yvi D, Annan på Upper House, svarade på det här omdömetSvarade 2 januari 2021

Hej,

Tack för din feedback.

Vi har redan pratats vid gällande din vistelse.

Önskar dig ett fantastiskt god fortsättning på det nya året.

Omdömet skrevs 31 december 2020

Väldigt fint hotell och bra service av personal. Även städning av rummen som skedde 2x om dagen.

Bra med tillgång till spa, dock så måste man boka en plats till detta i förväg vilket inte stod så tydligt.

Nackdel: tog lång tid att checka in, vi väntade ungefär 30min.

Datum för vistelsen: december 2020
Tack PetraGx
Yvi Dinh, Annan på Upper House, svarade på det här omdömetSvarade 1 januari 2021

Stort tack till ert fina omdöme och en fantastisk recension!

Vår ambition är att checka in våra gäster inom en rimlig tid och att ni även får ta del av vår sittande incheck med välkomstdryck.