Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com350 US$
Priceline361 US$
Booking.com361 US$
eDreams361 US$
CheapTickets350 US$
Hurb371 US$
Omdömet skrevs 16 januari 2021 från mobil enhet

Mycket bra välkomnande vid incheckning, bra service. Rummen med gott om utrymme och trevligt möblerade. Känns att det är klass. Frukost a'la carte mycket bra service och fantastisk vällagad mat, i en matsal med härlig utsikt.

Datum för vistelsen: januari 2021
Tack urbanpe
Yvi D, Annan på Upper House, svarade på det här omdömetSvarade 17 januari 2021

Stort tack till ert fina omdöme och en fantastisk recension!

Vi är så otroligt glada över att kunna läsa om hur bra er vistelse har varit hos oss!

Vi ser framemot att få hälsa er varmt välkomna tillbaka till oss inom en snar framtid. Tveka inte med att kontakta oss inför er nästa vistelse till Göteborg, så vi får nöjet att ha er som gäster hos oss igen!

Omdömet skrevs 2 januari 2021

Det var en trevlig vistelse på Upperhouse. Fint o fräscht rum med fantastiskt vy över Göteborg. Tysta o bra rum. Inget att klaga på. Härlig säng o härliga kuddar också. Skulle gärna ta med sängen hem ha ha.

Tack katarinasandin
Yvi D, Annan på Upper House, svarade på det här omdömetSvarade 11 januari 2021

Omdömet skrevs 2 januari 2021

Först säger dom man får dricka i hotellet fram till 12-1 på kvällen sen visar de sig att de är bara rum service, sen skulle checka ut från lobbyn och upper H ringde och trodde att jag stack utan att betala, när jag skulle checka ut från lobbyn de ville att jag skulle betala för extra städ för de låg snus på bordet. Jag vägrade betala då blev jag avstängd från ghotia.

Datum för vistelsen: januari 2021
Tack zeedylaz
Yvi D, Annan på Upper House, svarade på det här omdömetSvarade 2 januari 2021

Hej,

Tack för din feedback.

Vi har redan pratats vid gällande din vistelse.

Önskar dig ett fantastiskt god fortsättning på det nya året.

Omdömet skrevs 31 december 2020

Väldigt fint hotell och bra service av personal. Även städning av rummen som skedde 2x om dagen.

Bra med tillgång till spa, dock så måste man boka en plats till detta i förväg vilket inte stod så tydligt.

Nackdel: tog lång tid att checka in, vi väntade ungefär 30min.

Tack PetraGx
Yvi Dinh, Annan på Upper House, svarade på det här omdömetSvarade 1 januari 2021

Stort tack till ert fina omdöme och en fantastisk recension!

Vår ambition är att checka in våra gäster inom en rimlig tid och att ni även får ta del av vår sittande incheck med välkomstdryck.

Omdömet skrevs 17 december 2020

Min upplevelse på Upper House var långt över förväntan! All personal vi stötte på var otroligt vänliga och hjälpsamma. När vi checkade in uppmärksammade personalen direkt att min partner precis hade fyllt 30 år och gratulerade honom, och senare på kvällen kom roomservice med en flaska Prosecco som hotellet bjöd på, tillsammans med ett gratulationskort. Jag är oerhört imponerad över denna extra ansträngningen! Förutom detta så fick vi även snabb och bra hjälp när vi råkade bli av med ett av våra rumskort när vi var på spa. Jag är också väldigt nöjd med hotellet i sig. Rummet var fantastisk! Stort, välstädat och med en otrolig utsikt över Liseberg. Jag var dessutom extra nöjd över det stora badkaret i badrummet och den oerhört mjuka och sköna sängen. Själva spa-anläggningen var också superbra. Bara det faktum att man fick en liten badrumsväska innehållande olika produkter, som man sedan fick behålla, kändes otroligt lyxigt! Hotellets läge är väldigt bra. Precis utanför har man Liseberg och Universeum, som är två stora turistmål. Man kan även lätt ta sig till självaste centrum och tåg/buss-stationen med hjälp av spårvagnar som går precis utanför hotellet (tar inte allt för lång tid att gå heller om man hellre vill göra det). Vi var bara på hotellet ett dygn, men kände oss otroligt uppassade. Skulle starkt rekommendera både spa och hotell för andra!

1  Tack AnneliH164
Yvi Dinh, Annan på Upper House, svarade på det här omdömetSvarade 20 december 2020

Stort tack till ert fina omdöme och en fantastisk recension!

Vi är så otroligt glada över att kunna läsa om hur bra er vistelse har varit hos oss och att ni har uppskattat vår underbara personal!