Omdömet skrevs 28 februari 2018

Som alltid trevligt och besöket på mässan är ju enkelt då man går direkt från hotellet. Skybaren gör ju att man känner att man är på topp, den utvändiga hissen ger en fantastisk utsikt och lite kill i magen, bra service och god mat gör inte det hela sämre. När vi är i Göteborg så finns inget annat val för boende, det är lämpligt att reservera parkeringsplats samtidigt, P-huset ligger bra till och man går under tak hela vägen fram till receptionen.

• Bodde här: februari 2018, reste med vänner
Tack Bemman
Omdömet skrevs 28 februari 2018 från mobil enhet

Ett hotell man gärna återkommer till.
Härliga rum o älskar deras sängar o täcken.
Världsklass på Spa. Utomhuspool som jag ”aldrig skulle bada i” är min nya favorit. Bra service men hade önskat lite mer om man ber om mer.. Parkeringen är begränsad... dålig info vid incheckning då receptionen på entréplan var stängd med hänvisning till Gothia tower 1, efter stått i lång kö fick jag Vera att jag kunde åkte direkt upp till Upperhous reception. Sist kunde man inte använda hissarna utan kort o hänvisningen var till Tower 1..
Småsak men irriterande. Älskar deras frukost men sambo blev dur när det inte fanns vitt bröd. Tom våfflan var på mörkare mjöl.. Dålig start på dan.
Åt avsmakningsmeny som var mkt bra men trist att dom bara har det o ingen a la carte när man bor flera dgr.. Finns dock en lounge-meny i baren/loungen.. Vi provade Heaven 23 på Gothia tower 1 med gott betyg. Otroligt harmoniskt hotell med bra service som jag gärna återkommer till. Hoppas de sista detaljerna faller på plats oxå..

Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Tack Malin B
Omdömet skrevs 21 februari 2018

Lugnt o fint spahotell. Fint rum med sköna sängar och underbar utsikt över Göteborg. Trevlig personal som var tillmötesgåendet. Är mycket nöjd med spabadet. God frukostbuffe i Gotia Tower. Vi kommer gärna tillbaka igen.

• Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Tack Rosita W
Omdömet skrevs 19 februari 2018

Väldigt fint och välskött hotell. Fin utsikt från rummet och lyxig frukost med lika fin utsikt. Mysigt spa i en lugn miljö, fick även en fin nessesär att ta med hem. Rekommenderas för de som vill ha en mysig och lyxig hotellvistelse!

• Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Tack r3b3cca50
Omdömet skrevs 12 februari 2018

Precis som läget så var hela helgen på topp! Allt ifrån service, spa, sviten & den 20 rätters fantastiska avsmakningsmenyn! Vår 50-åring fick en oförglömlig upplevelse och vi Tackar alla delaktiga på Upper House för detta!

• Bodde här: februari 2018, reste med familjen
Tack Marie S