6 personer tittar på det här hotellet
Kostnadsfri avbokning till den 21-08-13
Boka nu, betala på plats
Kostnadsfri avbokning till den 21-08-14
Kostnadsfri avbokning till den 21-08-14
Trip.com348 US$
eDreams359 US$
Orbitz.com350 US$
Omdömet skrevs 20 juni 2017

UpperHouse var länge mitt absoluta favorit hotell i Sverige (delad plats med PM Vänner och Lydmar) men nu kommer jag börja testa att bo på andra hotell i Göteborg för service nivån har försämrats på UpperHouse och det värde jag får för de förhållandevis dyra rummen har minskat. Bäst är de rena, enkla hotellrummen med en design som tilltalar mig och en utsikt som inte är fy skam. Den lugna atmosfären är värd mycket och spa entren fantastisk. Det som är mindre bra är frukosten - rörig, dålig personal som inte har koll på beställningar och är långsam samt den "konstiga" check -in servicen där man ska stå nere på entreplan och vänta tills någon behagar hämta en upp till check in våningen.

Tack Ann J
Marcus E, Guest Relations Manager på Upper House, svarade på det här omdömetSvarade 29 juni 2017

Hej ACJ999,

Tack för din feedback här på TripAdvisor!

Jag är ledsen och höra att er frukostupplevelse inte var såsom vi vill att vår frukost ska vara. Den ska självklart ge en bra start på dagen och just den morgonen när ni var här var en dag där det blev helt tvärtemot vad vårt mål er och det beklagar jag verkligen.

Just för att kunna garantera er den lugna atmosfären så har vi tagit det beslutet att incheckning sker genom att vår personal hämtar er på plan 1 eller om någon i personalen där kan hjälpa er upp, jag tar vidare er feedback för att se om det är något vi kan göra för att förbättra detta framöver.

Du är varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 18 juni 2017

Mycket nöjd men det finns några små saker att förbättra. Som alltid i Sverige lite glest med personal. Försökte nå front desk ett antal gånger utan framgång. Klimatsystemet verkar inte vara helt inkört ännu.

Tack C R W

Hej C R W,

Tack för din feedback och recension här på TripAdvisor!

Jag beklagar att du inte kommit fram till vår reception när ni försökt nå oss, så ska det självklart inte vara och det ska alltid gå att få tag på personal på något sätt. Jag har tagit det vidare för att se vad som kan ha gått fel i våra rutiner gällande detta.

Jag hoppas att vi får möjlighet att hälsa er välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 17 juni 2017

Fantastiskt mottagande! Vi kom sent på kvällen och den ordinarie personal erbjöd sig att följa oss till rummet och bära våra väskor eftersom Upper house-receptionen höll på att stänga. Jag hade inte föranmält att min fru var vegan till frukosten. De ordnade, utan problem, fram lite extra åt henne. Kocken svängde även ihop en veganskt specialare från frukostmenyn. Vår servitör var fantastisk och gick igenom vad allt innehöll för min frus skull.

Tack NilssonOla

Hej NilssonOla,

Tack så mycket för att du skrivit en recension av Upper House här på TripAdvisor!

Jag är väldigt glad att ni hade en bra och trevlig vistelse hos oss som levde upp till era förväntningar. Vi vill alltid att våra gäster ska känna sig välkomna och framförallt få en bra start på dagen i och med frukosten så det är väldigt kul och höra att ni blev så nöjda med lösningen för er fru.

Ni är varmt välkomna tillbaka till oss snart igen!

Omdömet skrevs 16 juni 2017

Trevligt bemötande, välkomnande och stilren miljö.
Hotellets läge gör att det är perfekt för såväl nöjes- som affärsresor. Rummen ger dig möjligheten till vila och lugn och ro. Utsikten är suverän, oavsett vilken sida av hotellet man bor på.

Tack eagleg0lf

Hej eagleg0lf,

Tack för att du tagit dig tid och dela med dig av dina tankar kring din senaste vistelse här på Upper House.

Jag är glad och höra att även denna vistelse levde upp till era förväntningar och jag hoppas att vi får hälsa dig välkommen tillbaka flera gånger framöver!

Omdömet skrevs 16 juni 2017

Mycket hög standard på hotellet. Vänligt bemötande, fina rum och fantastisk frukost i lugn och vacker miljö. Den bästa hotellfrukost vi upplevt. Spa ingick i priset och var också en mycket bra upplevelse och en fantastik början på dagen.

Tack monicaaS3223XT

Hej monicaaS3223XT,

Tack så mycket för din feedback och recension här på TripAdvisor och tack för dina snälla ord!

Vi är glada över att ni hade en så bra vistelse hos oss och vi hoppas självklart på att få välkomna er flera gånger framöver.

Varmt välkomna tillbaka!