Upper House
Hotel Bellora(Göteborg)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Spar Hotel Garda(Göteborg)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Hotel Vanilla(Göteborg)(Mycket prisvärt!)
Orbitz.com
FiltreraAlla språk
Omdömet skrevs januari 9 2017

Underbart hotell, med en fantastisk utsikt mot hela Göteborg.
Boka definitivt in en middag på Upperhouse Dining. Bästa matupplevelsen jag någonsin upplevt, med underbar personal. Ät där. Ett måste!!!!

1  Tack magnuso676
Marcus E, Guest Relations Manager på Upper House, svarade på det här omdömetSvarade januari 10 2017

Hej magnuso676,

Tack så mycket för din recension här på TripAdvisor av Upper House och tack för dina vänliga ord!
Vad glada vi är över att ni hade en bra kväll både på hotellet och i vår restaurang Upper House Dining. Vi hoppas att vi i framtiden kan få möjlighet att hälsa er varmt välkomna tillbaka igen!

Omdömet skrevs januari 6 2017

Vi är mycket nöjda med vår vistelse på hotellet och i restaurangen på Upper House.. Fantastisk utsikt över staden. Avsmakningsmeny med vinpaket var en upplevekse med en mycket initierad servitör. Fin miljö och utsikt från spa-avdelningen.

1  Tack petrabY7779DR

Hej petrabY7779DR,

Tack så mycket för att du tagit dig tid och skriva om er vistelse på Upper House här på TripAdvisor!

Vad glada vi är över att läsa om er kväll och er nöjdhet. Det är roligt och läsa att ni hade en bra kväll och att middagen också på Upper House Dining var till belåtenhet.

Jag hoppas att vi i framtiden kan få hälsa er välkomna tillbaka till Upper House!

Omdömet skrevs januari 6 2017

Vi behövde en liten stund från barnen och vardagen så vi bokade rum på Upper House med spa vilket var helt fantastiskt. Underbar personal service ut i fingertopparna. Kände oss utvilade och väl omhändertagna när vi lämnade. Tack för en toppen vistelse.

1  Tack Poffedf

Hej Poffedf,

Tack så mycket för att ni tagit tid och skriva en recension om er vistelse på Upper House här på TripAdvisor.

Vad roligt att ni hade en trevlig vistelse här hos oss och att ni kände er utvilade när ni lämnade oss. Ni får återkomma snart och vila upp er när det behövs nästa gång igen. Varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs januari 5 2017

Middag och vinpaket bidrog till en fantastisk upplevelse med utsikt över hela Göteborg. Magiskt detaljerna såsom glas, bestick, uppläggning av rätterna blev samtalsämnen utöver de smakkombinationer vi bjöds på. Rummet med utsikt över Liseberg var lagom lyxigt med säng ich sängkläder man inte ville lämna.... frukosten var det enda vi blev besvikna över pga urval och kvalitet

1  Tack carolinehI8968HG

Hej carolinehI8968HG,

Vad roligt att er vistelse på hotellet och er middag på Upper House Dining blev en sådan positiv upplevelse för er.
Självklart ska frukosten ge er en bra start på dagen och det är tråkigt att ni inte känner att den gjort det. Just vårt frukostkoncept på Upper House är att erbjuda mindre portioner av utvalda rätter. Ni som gäster har möjligheten att prova olika många små rätter och njuta av både ekologisk och närodlad mat. Fråga gärna våra receptionister nästa gång om alternativen om ni hellre önskar en mer traditionell frukostbuffé.

Varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs januari 4 2017

Tyckte jätte mycket om hotellet, dock önskar jag badrockar även för personer som inte är smala. Frukosten var jätte bra med möjlighet att beställa varma rätter dock saknade jag större urval av flingor och yoghurt. Servicen var superb.

Tack Liljano

Hej Liljano,

Tack så mycket för din återkoppling, den är viktig för oss.
Vi arbetar kontinuerligt med förbättringar, vår service och utveckling av vårt hotell så jag delar med mig av er feedback internt till våra ansvariga.

Du är varmt välkommen tillbaka snart igen!