Vi stöder följande webbläsare:
Är du ute efter de lägsta hotellpriserna? Då har du kommit till rätt ställe. Vi kontrollerar över 200 webbplatser åt dig.

“Bästa” 5 av 5 bubblor
Omdöme om Upper House

Bästa priser för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 4 sidor till!
Upper House
Rankad som nummer 1 av 68 hotell i Göteborg
Stockholm, Sverige
“Bästa”
5 av 5 bubblor Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Underbart hotell, med en fantastisk utsikt mot hela Göteborg.
Boka definitivt in en middag på Upperhouse Dining. Bästa matupplevelsen jag någonsin upplevt, med underbar personal. Ät där. Ett måste!!!!

1 Tack magnuso676
Marcus E, Guest Relations Manager på Upper House, svarade på det här omdömet, för 1 vecka sedan
Hej magnuso676,

Tack så mycket för din recension här på TripAdvisor av Upper House och tack för dina vänliga ord!
Vad glada vi är över att ni hade en bra kväll både på hotellet och i vår restaurang Upper House Dining. Vi hoppas att vi i framtiden kan få möjlighet att hälsa er varmt välkomna tillbaka igen!

641 omdömen från resenärer

Se omdömen för
Betygsöversikt
    5 av 5 bubblor
Tips från resenärer hjälper dig att välja rätt rum.   Rumstips (24)
Datum | Betyg
  • Alla senaste på svenska
Svenska först
Sävedalen
5 av 5 bubblor Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Vi är mycket nöjda med vår vistelse på hotellet och i restaurangen på Upper House.. Fantastisk utsikt över staden. Avsmakningsmeny med vinpaket var en upplevekse med en mycket initierad servitör. Fin miljö och utsikt från spa-avdelningen.

• 4 av 5 bubblor

1 Tack petrabY7779DR
Hej petrabY7779DR,

Tack så mycket för att du tagit dig tid och skriva om er vistelse på Upper House här på TripAdvisor!

Vad glada vi är över att läsa om er kväll och er nöjdhet. Det är roligt och läsa att ni hade en bra kväll och att middagen också på Upper House Dining var till belåtenhet.

Jag hoppas att vi i framtiden kan få hälsa er välkomna tillbaka till Upper House!
Göteborg, Sverige
5 av 5 bubblor Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Vi behövde en liten stund från barnen och vardagen så vi bokade rum på Upper House med spa vilket var helt fantastiskt. Underbar personal service ut i fingertopparna. Kände oss utvilade och väl omhändertagna när vi lämnade. Tack för en toppen vistelse.

1 Tack Poffedf
Hej Poffedf,

Tack så mycket för att ni tagit tid och skriva en recension om er vistelse på Upper House här på TripAdvisor.

Vad roligt att ni hade en trevlig vistelse här hos oss och att ni kände er utvilade när ni lämnade oss. Ni får återkomma snart och vila upp er när det behövs nästa gång igen. Varmt välkomna tillbaka!
Göteborg, Sverige
5 av 5 bubblor Omdömet skrevs för 2 veckor sedan

Middag och vinpaket bidrog till en fantastisk upplevelse med utsikt över hela Göteborg. Magiskt detaljerna såsom glas, bestick, uppläggning av rätterna blev samtalsämnen utöver de smakkombinationer vi bjöds på. Rummet med utsikt över Liseberg var lagom lyxigt med säng ich sängkläder man inte ville lämna.... frukosten var det enda vi blev besvikna över pga urval och kvalitet

1 Tack carolinehI8968HG
Hej carolinehI8968HG,

Vad roligt att er vistelse på hotellet och er middag på Upper House Dining blev en sådan positiv upplevelse för er.
Självklart ska frukosten ge er en bra start på dagen och det är tråkigt att ni inte känner att den gjort det. Just vårt frukostkoncept på Upper House är att erbjuda mindre portioner av utvalda rätter. Ni som gäster har möjligheten att prova olika många små rätter och njuta av både ekologisk och närodlad mat. Fråga gärna våra receptionister nästa gång om alternativen om ni hellre önskar en mer traditionell frukostbuffé.

Varmt välkomna tillbaka!
Askim, Sverige
5 av 5 bubblor Omdömet skrevs för 2 veckor sedan

Tyckte jätte mycket om hotellet, dock önskar jag badrockar även för personer som inte är smala. Frukosten var jätte bra med möjlighet att beställa varma rätter dock saknade jag större urval av flingor och yoghurt. Servicen var superb.

• 4 av 5 bubblor

Tack Liljano
Hej Liljano,

Tack så mycket för din återkoppling, den är viktig för oss.
Vi arbetar kontinuerligt med förbättringar, vår service och utveckling av vårt hotell så jag delar med mig av er feedback internt till våra ansvariga.

Du är varmt välkommen tillbaka snart igen!
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Göteborghotell
0.0 km bort
4.5 av 5 bubblor 807 omdömen
3.1 km bort
Radisson Blu Riverside Hotel Göteborg
Visa priser

Besökt Upper House? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Upper House

Verksamhet: Upper House
Adress: Mässans gata 24, 25:e våningen, Göteborg 412 51, Sverige
Region: Sverige > Västkusten > Västra Götalands län > Göteborg
Bekvämligheter:
Bar/lounge Drycker att välja på Affärscenter med tillgång till internet Fitnesscenter med gym/träningsrum Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (WiFi) Restaurang Rumservice Spa Sviter Swimmingpool Flygplatstransport
Typ av hotell:
Rankad som nummer 1 av 68 hotell i Göteborg
Prisklass (per natt): 2 522 kr - 4 168 kr
Hotellklass:5-stjärnigt — Upper House 5*
Antal rum: 53
Hotellets officiella beskrivning:
Upper House är Göteborgs nyaste 5-stjärniga hotell med rymliga rum och sviter som ligger i stadens centrum. Gästerna kan njuta av utmärkt service och god mat i gourmetrestaurangen. Hotellet har tre våningar med Spa & Relax, turkiska Haman och utomhuspool, allt ingår för Upper House gästerna. ... mer   mindre
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Expedia, Hotels.com, Ebookers, Booking.com, Agoda och Priceline så att du tryggt kan boka med Upper House. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?