Upper House
ClarionCollection
Avalon Hotel(Göteborg)
Avalon Hotel
  • Frukost ingår
Quality Hotel Winn(Göteborg)(Mycket prisvärt!)
Quality Hotels
  • Fri parkering
Omdömet skrevs 6 januari 2017

Vi är mycket nöjda med vår vistelse på hotellet och i restaurangen på Upper House.. Fantastisk utsikt över staden. Avsmakningsmeny med vinpaket var en upplevekse med en mycket initierad servitör. Fin miljö och utsikt från spa-avdelningen.

1  Tack petrabY7779DR
Marcus E, Guest Relations Manager på Upper House, svarade på det här omdömetSvarade 10 januari 2017

Hej petrabY7779DR,

Tack så mycket för att du tagit dig tid och skriva om er vistelse på Upper House här på TripAdvisor!

Vad glada vi är över att läsa om er kväll och er nöjdhet. Det är roligt och läsa att ni hade en bra kväll och att middagen också på Upper House Dining var till belåtenhet.

Jag hoppas att vi i framtiden kan få hälsa er välkomna tillbaka till Upper House!

Omdömet skrevs 6 januari 2017

Vi behövde en liten stund från barnen och vardagen så vi bokade rum på Upper House med spa vilket var helt fantastiskt. Underbar personal service ut i fingertopparna. Kände oss utvilade och väl omhändertagna när vi lämnade. Tack för en toppen vistelse.

1  Tack Poffedf

Hej Poffedf,

Tack så mycket för att ni tagit tid och skriva en recension om er vistelse på Upper House här på TripAdvisor.

Vad roligt att ni hade en trevlig vistelse här hos oss och att ni kände er utvilade när ni lämnade oss. Ni får återkomma snart och vila upp er när det behövs nästa gång igen. Varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 5 januari 2017

Middag och vinpaket bidrog till en fantastisk upplevelse med utsikt över hela Göteborg. Magiskt detaljerna såsom glas, bestick, uppläggning av rätterna blev samtalsämnen utöver de smakkombinationer vi bjöds på. Rummet med utsikt över Liseberg var lagom lyxigt med säng ich sängkläder man inte ville lämna.... frukosten var det enda vi blev besvikna över pga urval och kvalitet

1  Tack carolinehI8968HG

Hej carolinehI8968HG,

Vad roligt att er vistelse på hotellet och er middag på Upper House Dining blev en sådan positiv upplevelse för er.
Självklart ska frukosten ge er en bra start på dagen och det är tråkigt att ni inte känner att den gjort det. Just vårt frukostkoncept på Upper House är att erbjuda mindre portioner av utvalda rätter. Ni som gäster har möjligheten att prova olika många små rätter och njuta av både ekologisk och närodlad mat. Fråga gärna våra receptionister nästa gång om alternativen om ni hellre önskar en mer traditionell frukostbuffé.

Varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 4 januari 2017

Tyckte jätte mycket om hotellet, dock önskar jag badrockar även för personer som inte är smala. Frukosten var jätte bra med möjlighet att beställa varma rätter dock saknade jag större urval av flingor och yoghurt. Servicen var superb.

Tack Liljano

Hej Liljano,

Tack så mycket för din återkoppling, den är viktig för oss.
Vi arbetar kontinuerligt med förbättringar, vår service och utveckling av vårt hotell så jag delar med mig av er feedback internt till våra ansvariga.

Du är varmt välkommen tillbaka snart igen!

Omdömet skrevs 3 januari 2017

Snygg design, bra inredda rum, stora badrum och sköna sängar.
Personalen hämtade oss personligen i entrén och gav oss en personlig rundtur av spat.
Man blir ompysslad från start till slut.

Som kuriosa kan nämnas att man hade bäddat ner prydnadskuddar från sängen och lagt torra handdukar för fötterna vid sängen när man kom hem till hotellrummet efter spat. Plus en lite chokladbit med en notering om morgondagens väder. Väldigt gulligt och omtänksamt.

• Bodde här: december 2016, reste som ett par
1  Tack Insulahn

Hej Insulahn,

Tack så mycket för din recension av Upper House här på TripAdvisor!
Vad glada vi är över att ni haft en bra vistelse hos oss och att ni lyckats införliva era förväntningar. Vi är glada att ni känner er ompysslad hela vistelsen och jag hoppas att vi får möjlighet att välkomna er tillbaka igen till Upper House!

Varmt välkomna tillbaka!