“Gå till en annan restaurang!”

Le Pain Francais Bistro Avenyn
Boka bord
Rankad som nr 91 av 1 456 Restauranger i Göteborg
Kök: Franskt, Svenskt, Internationellt, Bar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Beskrivning: Le Pain Français - mycket mer än ett kafé Le Pain Français är ett äkta franskt bageri, konditori, kafé och restaurang med elva enheter spridda i Göteborgsområdet. Våra franska bagare, konditorer och kockar arbetar alla enligt franska metoder och traditioner. Vi är även kända för våra kafé- och restaurangmiljöer. Le Pain Français Bistro på Avenyn 7 har i internationell designpress utsetts till en av världens tjugo bäst designade restauranger och kaféer. Den amerikanska bloggen The Cool Hunter med miljontals läsare världen över beskrev bistron som ”en fantastisk upplevelse”. Här hemma kallar GT oss för: ”Avenykrogen som är en av världens snyggaste”. I bistron på Avenyn 7 finns också allting under samma tak. Här erbjuder vi kafé, restaurang och bar med fullständiga rättigheter. Njut av skiftande miljöer och inredningar spridda över fyra våningar med terrass och glastak längst upp.
Omdömet skrevs 12 oktober 2021 från mobil enhet

Tyvärr var det en stor besvikelse. Miljön mycket trevlig och vår servitör Sebastian gjorde det bra! Men maten under all kritik, vet inte om jag någonsin fått så dålig mat med osmakligt gigantiska portioner.

Tack Mammalott

Omdömet skrevs 8 oktober 2021 från mobil enhet

Underbart servis och jätte got matt . Bra stämning med lokalen vi kommer hit igen .
Tack för trevlig bröllops dag .
Det var verkligen värd var enda kronor som vi spenderad .

1  Tack Calvin L
Omdömet skrevs 3 oktober 2021 från mobil enhet

En väldigt bra nattklubb med fin inredning, trevlig personal och super bra musik! De har alltid bra DJ:s och musik som alla känner igen. Alltid mycket dans på den här nattklubben och det är en bra känsla!

1  Tack m0llx
Omdömet skrevs 1 oktober 2021 från mobil enhet

Helt otrolig upplevelse! Fantastisk mat och så trevlig personal. Kommer absolut komma tillbaka för att testa på något annat av alla smaskiga val på menyn

1  Tack Dreamer60511517178
Omdömet skrevs 1 oktober 2021 från mobil enhet

God mat som serveras av fantastisk personal i en trevlig miljö. Kommer definitivt komma tillbaka. Fem av fem stjärnor!

Tack Tour68591659157

Resenärer som tittade på Le Pain Francais Bistro Avenyn tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Le Pain Francais Bistro Avenyn? Berätta vad du tyckte!