“Testa en gång”

Pinchos
Rankad som nr 319 av 1 452 Restauranger i Göteborg
Kök: Spanskt
Omdömet skrevs 15 augusti 2021

Ligger ett Pinchos vid oss och det är ett jäkla spring så vi ville prova stället, mest barnfamiljer.
Trevlig atmosfär och jätte trevlig personal.
Maten är inget vidare och har inget med Spanien att göra, vissa rätter som serverades borde vara olagliga. Eldorados tortillabröd med plastost är ingen tortilla. Ok drinkar.

Sp! Dom som skriver UTMÄRKT borde inte få skriva omdömen.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack T2584FBrobinr

Omdömet skrevs 24 juli 2021

Vi fick ett trevligt bemötande vid ankomsten. Enkel restaurangmiljö, inget mysställe om man söker det. Okej tapasrätter, men inte mer.

Datum för besöket: juli 2021
Tack Golferlunkan
Omdömet skrevs 17 oktober 2020 från mobil enhet

Bara så att folk som läser detta vet, så är majoriteten av gästerna här tonåringar och barn. Bara en allmän förvarning. Maten är sådär alltså. Fishtacosen är mini tortilla bröd med god sås, färska grönsaker och mango på MEN med en FISKPINNE på. Mini langosen är torra, räkorna i vitlökssås smakar enbart vitlök, dumplingsen har nog glömts av att kryddas, deras padrones är nog tagna från frysen för de är sega och inte alls sådär goda som de är på andra tapasrestauranger. Man erbjuds inte heller tallrikar för att kunna äta sin mat utan det sölas på hela bordet om man inte frågar efter en assiett. Besticken är så små att det är jobbigt och svårt att äta. Man hämtar maten själv och det är deras koncept så det är man medveten om när man beställer maten.. men - om de har problem med datorn som är kopplat till appen du beställer med, så du får inte en avisering när maten är klar, utan den hinner bli kall och stå alldeles för länge utan att personalen gör något åt saken (typ som att lämna maten vid bordet, det är väl det minsta de kan göra om de har tekniska problem) det finns varken salt, peppar eller extra servetter på bordet. Servetterna hade dock verkligen behövts då det sölas en del utan assietter. Alltså om man får säga vad man tycker så tycker jag att om man inte erbjuder tallrikar så kan man väl åtminstone ha servetter tillgängliga på ens bord. Musiken ska vi inte ens börja prata om. Det var som ett barndisko. Lord. Kort fattat så var maten ganska smaklös/smakade inte bra och det kändes som att man åt bambamat på en lite mer mysigt inredd restaurang. Jag vill i allt mitt klagande också tillägga att personalen var väldigt trevliga. De kämpade och sprang runt och de bemötte en väldigt bra. Men i allt detta springande så får de inte glömma att kolla så att allt smakar bra och så att alla bord har det bra. Jag förstår att det är mycket disk att plocka osv men det är faktiskt en restaurang och då ska gästerna ha det bra och det är serviserna som ser till att det är så. Kanske man kan komma hit med sina småbarn som inte vill ha kvalitet på sin mat och som vill ha lite mer av en annorlunda atmosfärs med rolig musik. Det kanske passar bättre. Men jag kommer inte gå hit igen i alla fall. Tack för mig.

Datum för besöket: oktober 2020
1  Tack yvonnejenniferL
Omdömet skrevs 23 november 2019

Mycket kul och roliga lokaler och personal som är på topp! Maten är väldigt god och i bra portioner, mellan 4 och 6 portioner är bra!

Datum för besöket: november 2019
Tack donbd12
Johanna U, Ägare på Pinchos, svarade på det här omdömetSvarade 11 december 2019

Tack snälla för dina fina ord! Så kul att du uppskattar både mat och lokal. Hoppas vi möts igen, varmt välkommen åter <3

Omdömet skrevs 20 oktober 2019 från mobil enhet

Vi gillar pinchos, men man kan ju inte säga när vi klagar på att köttet är segt... att försvara det med att brukar vara segt! Nej, det brukar det inte alltid vara... trevligt ändå... men lite obs på gäst vård kanske vore bra!

Datum för besöket: oktober 2019
3  Tack pappahenke
Johanna U, Ägare på Pinchos, svarade på det här omdömetSvarade 20 november 2019

Hej Pappahenke,
håller med om att det var ett otroligt märkligt svar från vår personal. Det ska självklart inte vara segt! Bra att ni trivdes i övrigt, men förstår verkligen att kommentaren drog ner känslan. Tack för din ärliga recension, det uppskattas!

Resenärer som tittade på Pinchos tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Pinchos? Berätta vad du tyckte!