“Svagt innehåll för en stark aktör som Radisson.”
Omdöme om Cuckoo's Nest

Cuckoo's Nest
Rankad som nr 121 av 1 469 Restauranger i Göteborg
Kök: Internationellt, Bar, Grill
Bra för: Barhäng
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 1 april 2018

En brunch på Cuckoos är inget att rekommendera. Det fanns inte mycket att välja på den varma delen. Lite magert för en brunch. Miljön var inget fel på. Servicepersonalen gjorde vad de kunde men det räckte inte till. Ingen valuta för pengarna!

Tack abdouhouari50
Mimmi R, Informationsansvarig på Cuckoo's Nest, svarade på det här omdömetSvarade 4 juli 2018

Hej Abdouhouari50,

Tack för din feedback. Vad tråkigt att ni inte tyckte att brunchens matutbud levde upp till era förväntningar. Kul att miljön och servicen ändå verkade vara till belåtenhet.

Vänliga hälsningar,
Team Riverside

Omdömet skrevs 7 mars 2018 från mobil enhet

Grym service och intressanta rätter. Välkomponerat och med bra vinmatchning. Rotselleri och zinfandel, t.ex. Generellt hög nivå, men inte billigt.

Tack Martin A
Andreas L, Assisterande restaurangchef på Cuckoo's Nest, svarade på det här omdömetSvarade 8 mars 2018

Hej Martin A,

Tack för ditt besök och härliga omdöme!
Alltid roligt att de dig här.

Varmt välkommen åter,

Hälsingar,

Omdömet skrevs 4 februari 2018 från mobil enhet

Vi åt en bröllopsmiddag här och vi blev så väl bemötta och våra önskemål blev mer än omhändertagna. Maten var riktigt bra och vinerna var väl anpassade. Servitörerna var grymma! Vi kommer gärna igen!

Tack famvag
Andreas L, Assiterande Restaurang Chef på Cuckoo's Nest, svarade på det här omdömetSvarade 7 februari 2018

Hej famvag,

Tack för ert besök, det glädjer oss att vi kunde förgylla er dag med god mat och härlig service.

Hoppas snart återseende,

Vänliga hälsningar,

Omdömet skrevs 8 januari 2018 från mobil enhet

Har följt Cuckoo’s Nest på Facebook och lockats av deras bilder. Plötsligt blev vi lediga en kväll och bokade bord.
Väldigt trevligt bemötande och snabb planering vid en bra bord. Det märks att restaurangen fylls av gäster som ska iväg på teaterbesök i närheten. Alla kommer samtidigt och går samtidigt.
Blev erbjudna drinkar från en mycket spännande och ovanlig meny. Inte varje dag man dricker en drink med kantareller och skum av kantareller. Gott.
Menyn innehåller ett antal smårätter som går att få i halv- eller helportion. Magiskt god råbiff och laxtartar. Rekommenderas. Men väljer ni fullportioner är det inte längre smårätter utan ordentligt tilltagna portioner.
Hit kommer vi absolut återkomma.

Tack Peter K
Andreas L, Assistant Restaurant Manager på Cuckoo's Nest, svarade på det här omdömetSvarade 9 januari 2018

Hej Peter K,

Det glädjer oss att ni haft ett härligt besök hos oss på Cuckoos Nest, din feedback är viktig!
Hoppas på ett snart återseende,

Hälsningar,

Omdömet skrevs 31 december 2017 från mobil enhet

Jag träffade en gammal vän sedan många år för att äta lunch här en dag i december. Vi hade inte bokat bord så vi fick vänta ca 30min för att få plats. Men väntar man på något gott så väntar man ju inte för länge säger man ju. Vi fick väldigt bra service och beskrivning av rätterna. Och vi fastnade för torsk bägge två. Maten var alldeles utsökt.

Tack 940anderss
Andreas L, Assisterande restaurang chef på Cuckoo's Nest, svarade på det här omdömetSvarade 3 januari 2018

Hej 940anderss,

Tack för dina fina komentarer efter ditt besök hos på Cuckoos Nest!

Varmt välkomna vid annat tillfälle,

Hälsningar,

Resenärer som tittade på Cuckoo's Nest tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Cuckoo's Nest? Berätta vad du tyckte!