“Bra mat”

Enoteca del Signore
Rankad som nr 246 av 1 437 Restauranger i Göteborg
Middagsalternativ: Middag, Bokningar
Middagsalternativ: Middag, Bokningar

Åt en mycket god kalvpasta. Kan rekommenderas starkt.
Rekommendera Barbera D`Alba vinet till denna rätt

Datum för besöket: oktober 2020
Tack 420callen

Omdömet skrevs 2 augusti 2020 från mobil enhet

Bästa pastan jag nånsin smakat ! Olle 8 år! Grymt även för vuxna! Husets vin mkt bra. Mysigt och gott på alla sätt!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack E268PEmariel
Omdömet skrevs 23 juli 2020 från mobil enhet

Åt en jättegod trerättersmiddag på denna italienska restaurang som ligger nära avenyn. Kan verkligen rekommendera ett besök om man gillar klassisk italiensk mat. Bra personal.

Datum för besöket: juni 2020
Tack johanmattias77
Omdömet skrevs 18 juli 2020 från mobil enhet

På denna trevliga kvarterskrog råder en familjär atmosfär. Vi serverades utmärkta pastarätter som följdes upp av goda desserter. Välfylld vinlista med högst rimliga priser. Vi kommer igen till denna trevliga restaurang garanterat.

Datum för besöket: juli 2020
Tack Conawarra
Omdömet skrevs 16 juli 2020 från mobil enhet

Letade efter en italiensk restaurang och av en slump hittade denna.
Riktigt bra personal och deras 4 rätters meny vara otroligt god och risotton perfekt. Kommer gå dit igen

Datum för besöket: juni 2020
Tack 981erikt

Resenärer som tittade på Enoteca del Signore tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Enoteca del Signore? Berätta vad du tyckte!