“Avsmakningsmeny”

Mr. P
Boka bord
Bookatable
Rankad som nr 83 av 1 464 Restauranger i Göteborg

Mycket trevlig och snabb service. Fantastisk mat och dryck val till maten. Vi kommer gärna igen. Musiken var lite väl hög för att föra samtal med andra sidan bordet.

Datum för besöket: september 2020
Tack eijka

Bra ställe i Göteborg. Härlig AW på uteserveringen under parasoll med värme. Bra och goda smårätter. Härlig och glad och mycket bra service. Bra viner och bra ölsortiment.

Datum för besöket: september 2020
Tack MLarsson31
Omdömet skrevs 14 september 2020

Fantastisk mat, bra drinkar och vin men det är själva hänget som är unikt: Go musik, mycket gäster, hög energi, bra mingel. Sexigt och stiligt! Personalen älskar deras jobb och det märks!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack PernillaManeskiold
Omdömet skrevs 9 augusti 2020 från mobil enhet

Mycket bra service av intresserad och kunnig personal och fantastiskt god mat.
Läget är toppen denna fina sommarkväll

Datum för besöket: augusti 2020
Tack lindaaI7460TR
Omdömet skrevs 31 juli 2020 från mobil enhet

Fantastisk mat i kombination med trevlig service. Vi valde ett antal av smårätterna på menyn istället för avsmakningsmenyn.
Riktigt trevligt med sharing menyer det passar oss väldigt bra då vi gillar att testa många rätter.

Datum för besöket: juli 2020
Tack Ytownking

Resenärer som tittade på Mr. P tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Mr. P? Berätta vad du tyckte!