“Götaplatsen”

Boka bord
Bookatable
Rankad som nr 82 av 1 437 Restauranger i Göteborg
Omdömet skrevs 25 juli 2020 från mobil enhet

Ligger häftigt längst upp på Götaplatsen! Beställde en sharing menu 355kr/person! 4 rätter och en efterätt! Smakade bra men inte så man ropade yes! Lite mat, inte värt pengarna, finns mycket bättre ställen att besöka för dom pengarna!

Tack 312g_rans

Omdömet skrevs 24 juli 2020

Tog en drink på ute-serveringen, fick en fantastisk plats med utsikt över Götaplatsen.

Vi beställde en moijto och en aperol spritz.
Mojiton som kom in hade myntabladen som dekoration och dessa var inte mortlade, inte heller fanns där mortlade lime-bitar. Smaklös. Jag tog ett sugrör och mortlade bäst jag kunde. Var inte läge direkt att klaga. Först tänkte jag att de hade varit slarviga med att mortla myntan och limen. När vi gick från serveringen så frågade jag hur de hade gjort drinken och blev mycket överraskad när personalen berättade att de fyllde på med färdig drinkblandning. Detta är oförskämt och helt avsaknad av någon form av kundfokus. Fanns inte i min vildaste fantasi det är värt 150 kr som drinken kostade.

Så beställ drinkar som redan är av karaktären färdigblandade, typ aperol spritz eller öl ur tapp, flask öl, vin och bubbel etc och njut av utsikten och gå på andra barer för goda och riktigt blandade drinkar.

Tack SvenS1485
Omdömet skrevs 23 juli 2020 från mobil enhet

God mat men servicen var tyvärr inte i samma klass. Beställde öl som aldrig kom ut och dessertbeställningen fick utebli då ingen kom för att ta den. Dock härliga lokaler och goda smaker vilket ger godkänt betyg men inte så mycket mer.

Tack eeellen
Omdömet skrevs 27 juni 2020 från mobil enhet

Utan tvekan Göteborgs bästa uteservering i en mycket fin miljö.
Lägg även till att servicen är i toppnivå, drinkarna likaså.
Maten är bra här, men råbiffen är bättre på Toso.
Bred vinlista där ens önskemål uppfylls.
Kunnig personal som är serviceinriktade och måna om sina gäster.
Miguel, Mathilda och Elin är personal som överträffar ens förväntningar på service.
Övriga är duktiga de med men jag har tyvärr inte namnen.

Datum för besöket: juni 2020
Tack Afshin_karimian
Omdömet skrevs 23 juni 2020 från mobil enhet

Spännande smaker och blandningar av ingredienser. Rakt igenom välsmakande. Mysig lokal som lyfte helheten.

Datum för besöket: juni 2020
Tack andr_l189

Resenärer som tittade på Mr. P tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Mr. P? Berätta vad du tyckte!