“Gott vegetariskt”

Rankad som nr 10 av 1 428 Restauranger i Göteborg
Middagsalternativ: Buffé
Middagsalternativ: Buffé
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Mycket god vegetarisk mat som passade alla i vår familj bra. Blev så mätta att vi fick be om "doggy bag" att ta med resterna i.

Tack Viktoria H

Omdömet skrevs 3 mars 2018

Det är ALLTID bästa maten här, jag och min sambo blir lyckliga när vi äter här och vi äter här så ofta vi kan....Så god mat och inga konstigheter i maten...Personalen är underbara och klarar av stress och allas önskemål med bravur

1  Tack nikesan2011
Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Väldigt trevlig personal, lokal god öl.
Kan inte finna något som inte var bra!
Fick till och med en provsmakningstallrik till den lokala brygden.

1  Tack Linus J
Omdömet skrevs 19 februari 2018 från mobil enhet

Vegetarisk/Veganrestaurang.
Åt en Deli delux (tror jag). Fick en himla massa rätter och soppa. Mycket mat!
Då jag var ny besökare, frågade jag och fick mycket bra bemötande och hjälp att välja vad jag skulle beställa.

1  Tack JohOhl
Omdömet skrevs 13 februari 2018

Har ätit mat från deras delidisk flera gånger. Mysigt ställe att luncha på och allt jag smakat här hittills har varit gott. Bra med mycket vegetariska och veganska alternativ.

2  Tack Felicia V

Resenärer som tittade på En Deli Haga tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt En Deli Haga? Berätta vad du tyckte!