“Rekomenderar stället”
Omdöme om Enoteca Maglia

Enoteca Maglia
Rankad som nr 308 av 1 448 Restauranger i Göteborg
Kök: Italienskt

Mysigt och familjärt ställe.God mat och riktigt bra vin-rekomendationer. Vi ser fram mot nästa besök nästa gång vi är I Göteborg

Datum för besöket: maj 2021
Tack Stockholm19

Omdömet skrevs 19 maj 2021 från mobil enhet

Har nu varit på Enoteca ett par gånger men blir återigen besviken . Höga priser och lite mat på tallrikarna. Ger nu upp. Gå inte hit om du är vrålhungrig . Kaske dags för en förändring i sin helhet på Enoteca Maglia .

Datum för besöket: maj 2021
Tack 61andersl
Omdömet skrevs 2 april 2021

När jag beställer en risotto för 230kr så vill jag inte bara att det ska vara gott, jag vill gärna bli mätt. Risotton var mycket god men det var en minimal portion. När den serverades påpekade jag detta för servitören (jag trodde att jag fått förrättsstorleken men det var tydligen huvudrätten). Påpekade ytterligare två gånger att portionen var väldigt liten men ingen reaktion mer än ”ska hälsa köket”. Bra vinrekommendationer men uppvägde tyvärr inte resten. Funderade ett tag på att beställa in en portion till men misstänkte att jag inte skulle bli mätt så gick hem och lagade lite mat istället. Första gången jag gått hungrig från en restaurang efter att ha ätit risotto...

Datum för besöket: mars 2021
Tack LiChMaPe
Omdömet skrevs 23 mars 2021 från mobil enhet

Har tappat det helt. Lite snorkigt, okunnigt och waaay överprisat ifht till kvalitet. Synd.
Lång väg att gå för att rycka upp sig.

Datum för besöket: mars 2021
1  Tack TheWalkingTraveler
Omdömet skrevs 7 januari 2021

Det var inget vidare och dyrt hat mailat men inget svar mycket dåligt
Att dom ej svarar har skickat tre gånger. Men ej något svar

Och

Datum för besöket: januari 2021
1  Tack J121RVmartinc

Resenärer som tittade på Enoteca Maglia tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Enoteca Maglia? Berätta vad du tyckte!