“Bra ölhäng”
Omdöme om Doktor Glas

Doktor Glas
Boka med
Doktor Glas har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 240 av 1 504 Restauranger i Göteborg
Kök: Italienskt
Omdömet skrevs 3 augusti 2018 från mobil enhet

Trevligt såväl ute som inne. Bra ställe för en öl. Ligger på solsidan av Linnégatan. Quizen är svåra men roliga

Datum för besöket: augusti 2018
Tack LaufenLars

Omdömet skrevs 2 augusti 2018

Det här stället är så trevligt. Utbudet på mat och dryck är väldigt bra. Gillar man öl så har de ett brett sortiment och rätt glas till rätt öl. Lokalen är mysig och man upptäcker hela tiden nya saker när man är där. Personalen är alltid trevlig och välkomnande. Det är tom kul att gå på toaletten för då kan man lyssna på en trudelutt av Ulla Bildqvist.

Datum för besöket: augusti 2018
Tack _imb59
Omdömet skrevs 31 juli 2018 från mobil enhet

Fick in en stor fin bit med fisk, skaldjurssås, ärtor o kokt potatis därtill. Kanske var såsen i fetaste laget o hade skurit sig lite, och ärtorna var helt onödiga eftersom de inte smakade något alls men i det hela en god middag. Och allt smakar ju så mycket bättre när man blir trevligt bemött av en leende servitris. Tack. F.ö. en väldigt mysig lokal och en stor utomhusterass.

Datum för besöket: juli 2018
Tack SouvenirBrussels
Omdömet skrevs 30 juni 2018

På lördagarna har vi för vana att gå till "doktorn" för att vi lider av hunger. Dagens fisk eller kött är bland det mest prisvärda du kan få tillsammans med trevli personal och ett fint utbud av både öl och vin

Datum för besöket: juni 2018
Tack Seniors70
Omdömet skrevs 24 juni 2018 från mobil enhet

Mycket trevligt ställe med skön uteservering där markis och infravärme håller gästerna varma när luften inte längre känns så varm.

Vi tog tre små hamburgare på planka och sliders med pulled pork och till det en god IPA. Allt var till belåtenhet. Här fanns mycket gott att välja mellan och även mellanrätter vilket uppskattas då man kanske inte alltid är jättehungrig. Jag tyckte mellanrätten sliders var fullt tillräcklig och mättande.

Vi blev mycket trevligt bemötta och kommer högst sannolikt att komma åter och har redan rekommenderat restaurangen.

Datum för besöket: juni 2018
Tack 563ir_neb

Resenärer som tittade på Doktor Glas tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Doktor Glas? Berätta vad du tyckte!